Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Is het niet praktisch om in de programma gids een button te maken naar het home screen. (Bijvoorbeeld naast de radio button). Veel universele afstandsbedieningen hebben namelijk wel een toets om naar de programmagids te gaan maar niet naar het home screen. Daardoor moet er toch altijd weer een extra afstandsbediening gebruikt worden om alle functies te kunnen gebruiken.
Dag @Harold13
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
Om meer duidelijkheid te krijgen in uw suggestie: welk scherm bedoelt u precies met het homescherm?
Het scherm dat je krijgt als je op de next afstandsbediening op het huisje drukt.
@Harold13 ik begrijp het.
Vanuit het zenderoverzicht (EPG) moet u 2x op
klikken om in het beginscherm te komen. Als er naast de [Radio] een extra Home-knop, dan moet u met de cursorknop eerst uit het overzicht naar boven. Dan van [Vandaag] 2x klikken naar rechts en op
klikken.
Ik wil een goede suggestie niet om zeep helpen, maar dat zijn een aantal meer klikken dan 2x op .
Het gaat mij ook om het gebruik met een universele afstandsbediening. Die hebben meestal geen home button.
Hi @Harold13, welkom op de Community! Een dergelijke functie ontbreekt inderdaad vanuit de EPG. Het zou wat mij betreft een mooie aanvulling zijn. Ik deel je suggestie in de ideeënbus. Of het werkelijk wordt kan ik helaas niet garanderen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.