Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel beschikbaar op de Mediabox Next en de Next Mini.
Ik heb een Mediabox XL. Wat zijn voor mij de alternatieven?
Uiteraard behoud je de toegang tot de lineaire kanalen. Afhankelijk van je pakket kun je tot maximaal 7 dagen terugkijken. Via je eigen apparaten zoals je mobiele telefoon, tablet of laptop is de nieuwe app van de NPO ook beschikbaar.
Wil jij toch graag blijven genieten van de NPO app op je mediabox? Ruil dan via Mijn Ziggo eenvoudig de Mediabox XL om voor de Next Mini. Geen zorgen, zowel de looptijd als de prijs van je abonnement blijft hetzelfde. Ook blijft je internetsnelheid en je tv-zenders onveranderd.
Waarom werkt de nieuwe NPO app niet op de Mediabox XL?
De NPO heeft een nieuwe versie van hun app ontwikkeld die niet compatibel is met de Mediabox XL.
Heb jij een Next of een Next Mini? Dit merk jij van de nieuwe NPO app
Zodra de nieuwe app van de NPO beschikbaar is op je Next of Next Mini, vraagt de app om opnieuw in te loggen. Je vindt de NPO app op het vertrouwde kanaal 152 en de stembesturing ‘NPO Start’ werkt natuurlijk ook. Liever navigeren via het menu? Dat doe je zo:
Ik ben mijn wachtwoord van mijn NPO account vergeten. Hoe werkt het nu?
Je kunt je wachtwoord opnieuw aanvragen via website van de NPO.
< Wachtwoord herstellen >
Heb jij vragen of wil je graag je mening delen? Laat dan gerust een reactie achter! Meer weten over de achtergrond van de nieuwe NPO app? Lees dan het artikel op Tweakers.
Meld je eerst aan om een reactie toe te voegen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.