Update: 3 december 09:13 uur Ziggo
Let op: Vanaf 4 december wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen. Je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je 'Automatisch updaten' uit staan? Check dan de komende dagen de app store of de update voor jou al beschikbaar is.
Wanneer ontvang ik deze update?
De update update gefaseerd uitgebracht. Hier hoef je verder niets voor te doen. Je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je de optie 'Automatisch updaten' uit staan? Check dan de app store om te checken of de update voor jou al beschikbaar is.
Wat zijn de minimale systeemeisen voor deze update?
De systeemeisen zijn gelijk aan de huidige Ziggo SmartWifi app. Voor de verschillende platformen zijn dit:
Hoe kan ik meer uit mijn wifi-verbinding halen?
Gebruik de Ziggo SmartWifi app om je wifi te beheren. Deze kun je gebruiken met het Smartwifi modem, SmartWifi modem (zwart) en de Smartwifi modem Giga (voorheen de Connectbox Giga). Lees meer wat je met deze app kan doen.
Met de Ziggo SmartWifi app kun je zelf makkelijk:
Je logt in met je Mijn Ziggo account. Heb je vragen over het verbeteren van je wifi? Neem dan contact op met één van onze wifi-experts via de Mijn Ziggo app. Gebruik de handige chat messenger functie.
Deze app voelt zich het meest thuis op je smartphone.
Let op: gebruik je thuis de TP Link wifibooster? Dan kun je de meeste onderdelen van deze app niet gebruiken. Heb jij je modem in de bridge-modus staan? Dan kun je géén gebruik maken van de SmartWifi app.
Waar vind ik informatie over vorige versies?
Bekijk de reacties onder dit artikel voor meer informatie over vorige versies.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.