Mede dankzij onze enthousiaste testers is dit modem werkelijkheid geworden. Daarom willen we bij deze ons Testpanel bedanken voor hun deelname, kritische noten en goede feedback. Lijkt het jou ook interessant om onze nieuwste producten en diensten te testen? Lees meer over het Community Testpanel
(opent op nieuwe pagina)
SmartWifi web is een verlengde van de huidige SmartWifi app. Via je browser pas je makkelijk je modem-instellingen aan en beheer je je netwerk. Je hebt toegang tot een aantal geavanceerde instellingen, zoals DHCP, poort forwarding en het instellen van MAC-filtering.
Lees meer over SmartWifi Web
(opent op nieuwe pagina)
Kan ik dit modem ook krijgen als vaste klant?
Dit modem wordt geleverd aan nieuwe klanten die een Internet Max of Internet Giga abonnement afsluiten. Dit modem is nog niet beschikbaar voor andere klanten.
Hoe kan ik dit modem installeren?
Bekijk hier de handleiding: SmartWifi modem installeren (PDF). Kom je er niet uit, dan kan je je vraag altijd voorleggen aan de Community door een eigen topic te openen.
Hoe weet ik dat mijn hoofdaansluiting geschikt is voor dit modem?
Omdat dit modem het beste op DOCSIS 3.1 werkt, heb je de juiste hoofdaansluiting nodig. Anders is de ontvangst en snelheid van je internetsignaal niet optimaal. Volg dit installatieplan om te controleren of je de juiste hoofdaansluiting hebt. Heb je niet de juiste hoofdaansluiting, neem dan contact op met onze klantenservice voor een nieuwe hoofdaansluiting.
Ik heb problemen met mijn internet. Hoe kan deze oplossen?
Dit kan meerdere redenen hebben. Volg het stappenplan om er achter te komen wat er aan de hand is. Kom je er niet uit, stel dan je vraag op de Community door je eigen topic te openen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.