Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes

Veelgestelde vragen Testpanel

Het lijkt mij super leuk om mee te testen maar ik ben niet zo technisch. Kan ik dan wel mee doen?

Je hoeft geen kennis van techniek te hebben om mee te kunnen doen. Dus ook als je geen technische kennis hebt, ben je van harte welkom.  

 

Wat wordt er van mij verwacht tijdens een test? 

We vragen je zo nu en dan om een vragenlijst of poll in te vullen. Heb je een bug of probleem ontdekt? Meld deze dan actief in de besloten testgroep. Als je tijdens het testen suggesties of opmerkingen hebt, zijn deze ook meer dan welkom. Zo maken we samen de producten en diensten beter. 

 

Mag ik de testapparatuur ook houden?

Dit hangt van het type test af. Je wordt vooraf geïnformeerd of je nieuwe apparatuur in huis krijgt en of je deze mag houden. 

 

Ik wil meedoen aan een test. Hoe schrijf ik mij in?

Via het Testpanel doen wij oproepen voor nieuwe testen. Om mee te doen met een test moet je dus eerst lid worden van het Testpanel. Nog geen lid? Meld je dan hier aan. 


💡Tip: Abonneer je op de categorie Producttesten en krijg een seintje bij nieuwe aankondigingen.


 

Ik heb mij aangemeld voor een test, maar nog geen toegang tot de besloten groep. Wat kan ik doen?

Na de aanmelding ontvang je binnen 5 werkdagen een bevestigingsmail. Zijn de 5 werkdagen voorbij? Controleer dan goed je inbox en spamfolder. 

 

Heb je geen bevestigingsmail kunnen vinden? Bekijk dan in Ziggo Lab of de test waarvoor jij je hebt aangemeld er al tussen staat. Staat deze er nóg niet tussen? Dan heb je geen toegang tot de besloten groep gekregen. Stuur een e-mail naar producttest@ziggo.com met je gebruikersnaam, e-mailadres en de naam van de test. Dan nemen we contact met je op. 

 

Hoe lang duurt een test ongeveer?

Dit hangt sterk van de test af. Doe je mee aan een test met firmware updates (zoals onze mediaboxen), dan komt er elke zes weken een nieuwe firmware update. Dan heb je dus elke zes weken een nieuwe verandering om te testen. Kleine klantonderzoeken zijn na een maand afgerond en het testen van nieuwe producten kan wel een jaar in beslag nemen. 

 

Hoe kan ik mij afmelden van het Testpanel of van een specifieke test? 

Als je om wat voor reden dan ook wilt stoppen met een test, vul je dit afmeldformulier in. Nadat je afmelding is verwerkt, heb je geen toegang meer tot de besloten testgroep. Het kan zijn dat je apparatuur terug moet sturen. Hier word je dan per e-mail over geïnformeerd. 

 

Heb je een vraag of een opmerking? Laat dan gerust een reactie achter. Samen weten we meer!

 

⚠️ Let op: deel hier geen inhoudelijke informatie van een test. Heb je een vraag over een specifieke test, stel deze dan altijd in de besloten groep van de test.

6 Reacties
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic