Verwijderd account
Niet van toepassing

Koppeling tussen Mijn Ziggo en Community account opheffen

Hallo allemaal,

 

eerder was ik al actief op dit forum, echter kan ik niet meer inloggen via mijn oude account.

Mijn ziggo was gekoppeld aan dat account (en de email van het account). In de tussentijd ben ik verhuisd en ingetrokken bij mijn vriendin en gebruik ik haar klant nummer. (test modem etc is ook allemaal onder haar klantnr gezet).  Nu heb ik de login e-mail van haar mijn ziggo veranderd naar mijn oude e-mailadres (omdat ik er het meeste mee doe). En vervolgens kan ik nu niet meer op mijn oude forum naam inloggen omdat die koppeling er schijnbaar nog is. 

 

Mijn oude gebruikersnaam = Vranckuh  

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Hi @Verwijderd account , welkom terug 🙂
Als ik het goed begrijp gebruik je nu de accountgegevens van je partner, maar wil je dit aanpassen naar jouw gegevens. En dat kan natuurlijk. Ik stuur je even een privébericht met de gegevens die ik van je nodig heb ter verificatie (ik kan natuurlijk niet zomaar iets aanpassen dat niet op jouw naam staat 😉 ). Daarna kan ik de bestaande registratie verwijderen en dan kun je opnieuw registreren in MijnZiggo en vervolgens hier!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

@Verwijderd account Haal even je emailadres weg van dit pen forum wat voor de hele wereld te lezen is, als je geen bergen spam en fishing mails wilt krijgen.

Klik op het pijltje rechts bovenin je bericht en op Reactie bewerken.

 

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan met je emailadres erachter tussen haakjes, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Daarom staat er een [punt] tussen 😏 

Zal idd mijn profiel ff aanvullen , dat had ik nog niet gedaan bij dit profiel ! Thnx voor je reply

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Hi @Verwijderd account , welkom terug 🙂
Als ik het goed begrijp gebruik je nu de accountgegevens van je partner, maar wil je dit aanpassen naar jouw gegevens. En dat kan natuurlijk. Ik stuur je even een privébericht met de gegevens die ik van je nodig heb ter verificatie (ik kan natuurlijk niet zomaar iets aanpassen dat niet op jouw naam staat 😉 ). Daarna kan ik de bestaande registratie verwijderen en dan kun je opnieuw registreren in MijnZiggo en vervolgens hier!

Uitgelicht topic