hans6011

Level 7
  • 210Posts
  • 9Oplossingen
  • 68Likes

Community aanmelden via Mijn Ziggo werkt niet

Sinds een paar dagen lukt aanmelden via Mijnziggo niet meer. Wel via mailberichten waarvoor ik mij aangemeld heb. Geen naam of wachtwoord aangepast. 

how come? 🤔😉

7 Reacties 7
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @hans6011 

Gebruikt u de Mijn Ziggo app of de webversie?

hans6011
Topicstarter
Level 7
  • 210Posts
  • 9Oplossingen
  • 68Likes

De app versie op (bijgewerkte) ios

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@hans6011 

Wellicht is de webversie het proberen waard om te zien of het daar wèl werkt. Dan weten we in elk geval of het aan de app ligt of aan het achterliggende systeem van Ziggo.

hans6011
Topicstarter
Level 7
  • 210Posts
  • 9Oplossingen
  • 68Likes

Via https://community.ziggo.nl/ geen probleem. Via de app niet meer mogelijk. (MijnZiggo)

hans6011
Topicstarter
Level 7
  • 210Posts
  • 9Oplossingen
  • 68Likes

Via web geen probleem. Via mijnziggo blijft deze melding komen ook met aanmelden via mailadres 

76FD1472-2EB7-43A6-B4F9-6B8D6FA8887E.png

hans6011
Topicstarter
Level 7
  • 210Posts
  • 9Oplossingen
  • 68Likes

Situatie onveranderd. Via web geen probleem. Via Mijnziggo gewoon niet. 

Met het probleem verscheen ook bijgevoegde mededeling. 

8827F704-009D-48AB-A15D-7315C1399F3A.jpeg

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @hans6011 , wat irritant dat je tegen dit probleem aanloopt. Fijn dat je al zoveel goede tips hebt ontvangen in je topic.

 

Ik zie dat je op 22 maart je Mijn Ziggo wachtwoord hebt aangepast. Vaak is dit een hele goede stap richting de oplossing aangezien op die manier je account opnieuw gesynchroniseerd. Was dit de oplossing of loop je nog steeds tegen hetzelfde probleem aan?

Uitgelicht topic