Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
axasjaak wrote:
Ik zou wel eens willen weten waarom de klantenservice niet eens weet welk modem er bij mij in de meterkast is geplaatst door Ziggo. Aan de hand van mijn klantnummer zou dat toch geregistreerd moeten zijn ?
Hier kwam ik achter toen ik na een storing om een andere adapter moest vragen op het Ziggo servicekantoor in mijn woonplaats : "Wilt u even uitzoeken welk type modem u bekend voorkomt ?"
Bovendien vind ik dat de Nederlandse internetaanbieders hun verantwoordelijkheid afschuiven op het gebied van veiligheid , de prijzen van de abonnementen zijn hoog genoeg om tevens een goed virusprogramma aan te kunnen bieden.
axasjaak wrote:
Bedankt Robbo en NN voor deze informatie.
Inderdaad heb ik in mijn Ziggo de modemgegevens aangetroffen.
Heeft iemand ervaring met fsecure ? Ook hiervan was ik niet op de hoogte.
EnergieBoy wrote:
Eigenlijk best jammer dat je voor het virus beveiliging pakket van een Mac moet betalen en dat het voor Windows gratis is. Zou dat ook graag voor de Mac gratis gezien hebben. Al hoewel ik me af vraag of het voor een Mac wel echt nodig is om een virusscan te hebben. Op een andere topic zegt men van wel, maar is het ook zo?
robbo wrote:
Een virusscanner is natuurlijk een persoonlijke keuze. Hoewel ik de ziggo beveiliging niet meer gebruik, is mijn visie dat fsecure vergelijkbaar met andere gratis of betaalde versies /fabriekanten een goede virusscanner is. Dus naar mijn mening kan je deze gerust downl. Iig vind ik hem beter dan de standaard Windows Defender. Succes gr Rob
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.