Ik zou graag de Plex app willen installeren maar zie deze niet in de app store staan van ziggo.
Kan deze worden toegevoegd?
Erg jammer dat dit bij de concurrent wel gewoon kan (op eigen risico).
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Erg jammer dat dit bij de concurrent wel gewoon kan (op eigen risico).
omdat die box op android is gebaseerd kan je veel meer app's installeren voor die van ziggo werkt dat iets anders
De makers van Plex zouden bij moeder bedrijf Liberty Global een verzoek om toelating van hun dienst kunnen indienen en dan de procedure door lopen. Waarschijnlijk is dit voor Plex te duur of omslachtig. Plex is op diverse smart TV'S beschikbaar zoals mijn Samsung uit 2018.
Het is wachten of Liberty Global voor de dochterbedrijven zoals Ziggo ooit ook met een AndroidTV/GoogleTV box komt wat ik persoonlijk niet verwacht, maar zeg nooit, nooit de nieuwe generatie mediaspelers met ingebouwde luidsprekers kan een mooi start punt zijn.
Diverse Europese TV distributeurs schijnen deze al te gebruiken en volgens de geruchten komt deze ook in Nederland bij KPN in het sortimen
https://av2d.com/samenwerking-sagemcom-en-bang-olufsen-leidt-tot-the-video-soundbox/
De streamen vanaf je mobiel naar je tv als je een smart tv hebt of een chromecast. De plex app kun je wel toevoegen op je smart tv
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.