1
Vraag
2
Reacties
JmvdVooren

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

retour aanvraag wifipods

Goedemiddag,

 

Even een opmerking, het moet toch wat makkelijker gemaakt(gebruiksvriendelijker) worden om op een simpele vraag niet via alle omwegen antwoord te krijgen!

 

Ik wil de wifi pods retourneren, getest maar zie niet veel verschil dus graag retour om extra kosten te voorkomen.

Betreft :

Apparaat
SmartWifi pods
Serienummer
XAAK11961032
 
In afwachting op reactie
Mvg
 
Sepp
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 6421Posts
  • 1726Oplossingen
  • 2410Likes

Hi @JmvdVooren
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Allereest mijn excuses dat je door drukte langer op een reactie hebt moeten wachten. Het is zeker mogelijk om het abonnement op de SmartWifi pods op te zeggen. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je van ons een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kunt retourneren via een Post NL punt. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Hatolex
Expert
Expert
  • 731Posts
  • 34Oplossingen
  • 346Likes

@JmvdVooren als je pc en huisnummer is ingevuld in je profiel heb je het bij deze gevraagd en wordt eea binnenkort geregeld, als er een ziggo medewerker voorbij komt.

JmvdVooren
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

PC en huisnummer staan in mijn profiel, hoor graag wanneer medewerker Wifi pods komt ophalen.

Jan F.
Expert
Expert
  • 16879Posts
  • 1322Oplossingen
  • 2535Likes

Dat ophalen zit er niet in. U krijgt een retourdoos toegestuurd, die u zelf naar het postkantoor moet brengen. Bewaar, om problemen te voorkomen, het verzendbewijs dat u dan krijgt goed.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 6421Posts
  • 1726Oplossingen
  • 2410Likes

Hi @JmvdVooren
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Allereest mijn excuses dat je door drukte langer op een reactie hebt moeten wachten. Het is zeker mogelijk om het abonnement op de SmartWifi pods op te zeggen. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je van ons een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kunt retourneren via een Post NL punt. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic