Geachte,
mijn vraag; ik wil Wi-Fi pods installeren. Volgens stappenplan moet ik Wi-Fi van mijn Connectbox uitschakelen. Ik was ingelogd op pagina 192.168.178.1. Zie echter geen mogelijkheid daar om Wi-Fi via de Connectbox uit te schakelen. Heeft iemand een idee hoe ik dit moet doen dan voor ik verder ga met installeren via Deco app?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik ga er even van uit dat je als pods de Deco's van TP-Link hebt?
En dan onderin de pagina de Instellingen Opslaan.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik ga er even van uit dat je als pods de Deco's van TP-Link hebt?
En dan onderin de pagina de Instellingen Opslaan.
Bert, bedankt voor de uitleg! Idd zijn de pods van Deco link. Ze werken nu naar behoren.
ps Het stappenplan kopt met "Snel Installeren" Zal misschien aan mij liggen maar snel installeren?? 😂 Ben echter wel een (Bever)Wijker waarvan men zegt dat zijn zeikers. Ahyhoe, nogmaals bedankt
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.