1
Vraag
2
Reacties
hpkrekt

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo web mail wachtwoord probleem

Geachte lezer,

 

Voor een kennis ben ik een computer aan het inrichten met Windows/Oulook. De kennis heeft twee email accounts bij Ziggo Web Mail  [xxxxx.upcmail.nl]. Van een van deze email accounts weet de kennis het wachtwoord niet meer.  Ik heb vele malen geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te maken volgens het stappenplan vermeld op de Ziggo pagina's. Geen van de nieuw aangemaakte wachtwoorden gaf toegang tot het email account op Ziggo web mail. Omdat de email ook opgehaald wordt op een I-pad en omdat dat - ondanks het aanmaken van een nieuw wachtwoord - nog steeds werkt, concludeer ik dat het aanmaken van een nieuw wachtwoord blijkbaar niet werkt. Het lijkt erop dat inplaats van een wachtwoord wijziging van het email account het inlog wachtwoord voor Vodofone gewijzigd wordt. Ik heb Ziggo trachten te bellen maar ik eindig met een keuze sms [verwijzing naar stappenplan] of beëindigen telefoongesprek.  Mogelijk kan ik via dit bericht iemand bereiken van Ziggo om het probleem op te lossen.

 

Mvg H.P. Krekt

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @hpkrekt! Goed dat je er even op terugkomt 🙂 Mijn collega Maud is inderdaad niet aanwezig en zal helaas niet op korte termijn kunnen reageren op je privébericht. Hopelijk mag ik jullie ook verder helpen.

 

Ik begrijp dat je kennis geen toegang heeft tot zijn/haar Mijn Ziggo account wat nodig is voor het opnieuw instellen van het wachtwoord van het mailadres waar het om gaat. We moeten er dus eerst voor zorgen dat er weer ingelogd kan worden op Mijn Ziggo. Zodra dat geregeld is, is het wijzigen van het wachtwoord van het mailadres appeltje-eitje.

 

Er is een brief onderweg naar het adres van je kennis waarmee het Mijn Ziggo account gereset kan worden met behulp van een code. Deze brief met instructies is er binnen 5 werkdagen, maar vaak sneller. Doorloop dat en zorg er met behulp van de instructies voor dat het weer mogelijk is om in te loggen op Mijn Ziggo. Eenmaal ingelogd kun je de eerdere instructies van Bert gebruiken om het wachtwoord voor het mailadres te wijzigen. Voor alle zekerheid plak ik die hieronder nogmaals:

 

"Heb je in Mijn Ziggo onder Producten -> Internet naar beneden scrollen -> onder Email adressen -> achter het email adres klikken -> het wachtwoord veranderd?"

 

Houd je ons op de hoogte hier? Alvast een mooi weekend 😉

Bekijk in context

11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je in Mijn Ziggo onder Producten -> Internet naar beneden scrollen -> onder Email adressen -> achter het email adres klikken -> het wachtwoord veranderd?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat de postcode en huisnummer van je kennis ook in je Ziggo community profiel staan, met kennis ervoor, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
Https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly 

hpkrekt
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb ook geprobeerd in te loggen in Mijn Ziggo, maar ook dit veronderstelde wachtwoord werkte niet. Vervolgens de stappen  [eerst gebruikersnaam gecontroleerd] doorlopen om een nieuw wachtwoord aan te maken.  Na ontvangst email een nieuw wachtwoord ingesteld. Maar ook dat werkte niet. Na een aantal keren login tijdelijk geblokkeerd.

 

kennis adres gegevens in mijn profiel aangemaakt

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @hpkrekt! Van harte welkom op de Ziggo Community! 

Ik heb de gegevens erbij gepakt en ik zie 3 e-mailadressen staan onder zijn/haar klantnummer. Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar dit mailtje is wel gestuurd naar een van de e-mailadressen. Dus ik hoop dat je kennis hierop kan inloggen. Zo niet, dan mag je mij ook een privé berichtje sturen, dan kunnen we het samen oplossen! 

hpkrekt
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Maud,

 

Ik heb een email gestuurd naar de ziggo community

hpkrekt
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Maud

 

Ik zie in een reactie op mijn mail dat die niet gelezen wordt.  Als je mij een mail stuurt kan ik reageren.

 

mvg H.P. Krekt

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Je kunt een privé berichtje naar mij toesturen via de Community 🙂 Dan gaan we het daar verder oplossen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@hpkrekt Klik voor een privébericht op BERICHTEN rechts bovenin deze pagina en op de volgende pagina op 

Bert_0-1628160097316.png

 

Vul Maud haar naam in en klik op haar naam eronder, dan kun je het Onderwerp invullen en de verdere tekst eronder.

hpkrekt
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik een prive bericht aan Maud gestuurd. Nog geen reactie. Is ze met vakantie? of kan iemand anders mij helpen met mijn probleem. Ik had met Maud afgesproken ivm vakantie om tzt terug te komen op het probleem. 

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @hpkrekt! Goed dat je er even op terugkomt 🙂 Mijn collega Maud is inderdaad niet aanwezig en zal helaas niet op korte termijn kunnen reageren op je privébericht. Hopelijk mag ik jullie ook verder helpen.

 

Ik begrijp dat je kennis geen toegang heeft tot zijn/haar Mijn Ziggo account wat nodig is voor het opnieuw instellen van het wachtwoord van het mailadres waar het om gaat. We moeten er dus eerst voor zorgen dat er weer ingelogd kan worden op Mijn Ziggo. Zodra dat geregeld is, is het wijzigen van het wachtwoord van het mailadres appeltje-eitje.

 

Er is een brief onderweg naar het adres van je kennis waarmee het Mijn Ziggo account gereset kan worden met behulp van een code. Deze brief met instructies is er binnen 5 werkdagen, maar vaak sneller. Doorloop dat en zorg er met behulp van de instructies voor dat het weer mogelijk is om in te loggen op Mijn Ziggo. Eenmaal ingelogd kun je de eerdere instructies van Bert gebruiken om het wachtwoord voor het mailadres te wijzigen. Voor alle zekerheid plak ik die hieronder nogmaals:

 

"Heb je in Mijn Ziggo onder Producten -> Internet naar beneden scrollen -> onder Email adressen -> achter het email adres klikken -> het wachtwoord veranderd?"

 

Houd je ons op de hoogte hier? Alvast een mooi weekend 😉

hpkrekt
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Eric S  

Het wachtwoord van Mijn Ziggo is inmiddels succesvol opnieuw ingesteld en ook het email wachtwoord is nu correct gewijzigd.  Gaarne onze  dank voor de ondersteuning. 

 

mvg H.P. Krekt  en T. Lunshof

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Beste H.P. Krekt en T. Lunshof,

Bedankt voor deze terugkoppeling! Heel fijn dat e.e.a. nu daadwerkelijk succesvol en correct is gewijzigd.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic