Dag @hpkrekt! Goed dat je er even op terugkomt 🙂 Mijn collega Maud is inderdaad niet aanwezig en zal helaas niet op korte termijn kunnen reageren op je privébericht. Hopelijk mag ik jullie ook verder helpen.
Ik begrijp dat je kennis geen toegang heeft tot zijn/haar Mijn Ziggo account wat nodig is voor het opnieuw instellen van het wachtwoord van het mailadres waar het om gaat. We moeten er dus eerst voor zorgen dat er weer ingelogd kan worden op Mijn Ziggo. Zodra dat geregeld is, is het wijzigen van het wachtwoord van het mailadres appeltje-eitje.
Er is een brief onderweg naar het adres van je kennis waarmee het Mijn Ziggo account gereset kan worden met behulp van een code. Deze brief met instructies is er binnen 5 werkdagen, maar vaak sneller. Doorloop dat en zorg er met behulp van de instructies voor dat het weer mogelijk is om in te loggen op Mijn Ziggo. Eenmaal ingelogd kun je de eerdere instructies van Bert gebruiken om het wachtwoord voor het mailadres te wijzigen. Voor alle zekerheid plak ik die hieronder nogmaals:
"Heb je in Mijn Ziggo onder Producten -> Internet naar beneden scrollen -> onder Email adressen -> achter het email adres klikken -> het wachtwoord veranderd?"
Houd je ons op de hoogte hier? Alvast een mooi weekend 😉