1
Vraag
2
Reacties
annathermosvind

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo netwerk wordt door Anna thermostaat niet gevonden

Ik heb een Anna (plugwise) slimme thermostaat. Deze wil ik met de wifi verbinden om de app te kunnen gebruiken. Nu kan de smile (verbindt ketel met thermostaat) mijn wifi netwerk vinden. wel die van al mijn buren.. Wat doe ik fout?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
annathermosvind
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb inmiddels de oplossing gevonden. Opnieuw opstarten van router en smile werkten niet. Uiteindelijk wifi kanaal gewijzigd. Dat was de truc. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
annathermosvind
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb inmiddels de oplossing gevonden. Opnieuw opstarten van router en smile werkten niet. Uiteindelijk wifi kanaal gewijzigd. Dat was de truc. 

Fester 538

Level 1
  • 554Posts
  • 27Oplossingen
  • 73Likes

soms wil het helpen om de modem een reset te geven aan de achterkant van de modem met een sate prikker , wel is het zo , dat je danbwel weer je wifi sddi naam na wens moet instellen en wachtwoord ook  raad je aan om de 2,4 en de g 5 los van elkaar te hebben  , bv 2,4  sddi ziggo  en de 5 g bv ziggo5g  dan komt de thermostaat niet in de war met de 5 g of 2,4 

Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes

Fijn dat het weer werkt, @annathermosvindtnetwerkniet,. De koude dagen kom jij weer goed door op deze manier. Top dat je de oplossing hier ook deelt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic