PaulineUtrecht
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Safeonline mobiele telefoon Finder

Vodafone op Mobiel en ook Ziggo SafeOnline. Onder Ziggo Safe Online zit "Finder" , maar hoe werkt dit precies?  Ik heb ingesteld dat Finder mijn mobiele telefoon mag traceren als ik hem kwijt ben. Vervolgens zou ik mijn telefoon op afstand moeten kunnen "beheren" via de Website Ziggo Safe Online. Hoe gaat dit dan? Ik heb zowel de helpdesk van Vodafone als van Ziggo gevraagd, maar beide weten het niet. 

Wie kan mij verder helpen? 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 2218Posts
  • 221Oplossingen
  • 476Likes

Goedemorgen @PaulineUtrecht en welkom op de Community! Als de klantenservices het niet weten, is de Community een mooie plek om je vraag neer te leggen.

Ziggo Safe Online draait op F-Secure beveiliging. F-Secure heeft de functie 'finder' opgeheven daar het nauwelijks werd gebruikt. De meeste apparaten welke draaien op iOS en Android hebben op het apparaat al een soortgelijke functie, waardoor F-Secure het overbodig vond. Om die reden werkt het niet meer. Op deze pagina lees je er meer over.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 2218Posts
  • 221Oplossingen
  • 476Likes

Goedemorgen @PaulineUtrecht en welkom op de Community! Als de klantenservices het niet weten, is de Community een mooie plek om je vraag neer te leggen.

Ziggo Safe Online draait op F-Secure beveiliging. F-Secure heeft de functie 'finder' opgeheven daar het nauwelijks werd gebruikt. De meeste apparaten welke draaien op iOS en Android hebben op het apparaat al een soortgelijke functie, waardoor F-Secure het overbodig vond. Om die reden werkt het niet meer. Op deze pagina lees je er meer over.

Bekijk in context

PaulineUtrecht
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Vincent, dank voor dit bericht. Snap alleen niet waarom de Finder dan nog steeds wordt aangeboden en nog steeds onder Ziggo Safeonline staat. 

Uitgelicht topic