Hummeltje-1
Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go app - onscherp beeld

Sinds een tijdje heb ik een probleem met Ziggo go. Voorheen speelde dit niet. Laatste tijd is het zo dat als ik een uitzending onderbreek en dezelfde uitzending weer opstart het beeld niet scherp meer is. Als ik dan eerst een ander kanaal opstart, en weer terug ga naar de uitzending die ik verder wilde kijken, dan is het beeld weer scherp. Ik kijk op een android tablet met Android 11.

6 Reacties 6
Ronihd
Super Expert
Super Expert
  • 7401Posts
  • 273Oplossingen
  • 2332Likes

Lijkt sterk op een buffer probleem....

Heeft de tablet wel een goede wifi verbinding ? en wanneer heb je de tablet voor het laatst opnieuw opgestart ( echt uit gehad ) lang geleden ? dan zou ik dat even doen.

Mogelijk helpt het.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 166Posts
  • 12Oplossingen
  • 25Likes

Hallo @Hummeltje-1

Het is inmiddels alweer even stil in dit topic. Hebben de tips van @Ronihd je geholpen?
Als je de hulp van onze Community leden nog kunt gebruiken, laat het ons dan gerust weten. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 8214Posts
  • 671Oplossingen
  • 1761Likes

@Hummerltje-1 We horen graag of het probleem is opgelost met behulp van de tip die expert @Ronihd gegeven heeft. Als wij je nog ergens mee kunnen helpen, laat het ons dan weten. We staan hier graag voor je klaar. 

Gebruiker456325
Stamgast
  • 64Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Ik heb ook wel eens een onscherp beeld gehad bij Ziggo Go. Dat kwam omdat de internetsnelheid op het apparaat op die plek amper 20 Mbps was. Het duurde dan langer eerdat het onscherpe beeld weg was. Liep ik naar een plek met betere wifi ontvangst, dan was het opgelost. 

Peter Horizon
Gedreven Liefhebber
  • 99Posts
  • 3Oplossingen
  • 13Likes

Ik heb dit regelmatig als ik replay uitzendingen bekijk. Ik moet dan handmatig verversen en hopen dat het programma op dezelfde plaats weer verder wil gaan. Het lijkt erop dat sinds de vorige update niet meer automatisch de resolutie wordt aangepast. Ook heb ik dan last van synchronisatie. Geluid en beeld lopen uit de pas. Ik heb sinds vandaag een nieuwe update , misschien is het opgelost. Het is jammer dat er niet vermeld wordt wat de wijzigingen van de Go app zijn, want bugfixes zegt mij niets.

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1157Posts
  • 98Oplossingen
  • 145Likes

Hi @Peter Horizon! Zwaar balen dat je continu problemen hebt tijdens het terugkijken van uitzendingen. Hou je ons op de hoogte hou het gaat met de nieuwe update? Anders zou je eens kunnen kijken naar je internet verbinding, dit lijkt niet super te gaan tijdens het kijken van Ziggo Go! Deze stappen kun je eens doorlopen. @Gebruiker456325, jij zou de laatste stappen ook eens kunnen doorlopen om de internet verbinding te optimaliseren! 

Uitgelicht topic