1
Vraag
2
Reageer en help mee
Raymond1977

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifipods - App kan geen gegevens vinden

Hallo, ik kan mijn pods niet installeren via de wifiapp. Als ik op apparaten druk in de app, gaat hij de gegevens proberen te vinden, maar dan zegt de app dat hij geen gegevens kan vinden, geen informatie. Het netwerk werkt hier gewoon en alles is verbonden behalve de pods. Ik kom dus niet verder. Modem ook al 30 seconden uit geweest. Wat nu? 

10 Reacties 10
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56490Posts
  • 3720Oplossingen
  • 13535Likes

Met regelmaat helpen de volgende stappen.

Verwijder de app en haal het modem 30 seconden van de stroom.

Wacht tot het modem weer volledig is opgestart en installeer de app opnieuw en open de app.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56490Posts
  • 3720Oplossingen
  • 13535Likes

@Raymond1977 Heb je bovenstaand al geprobeerd?

Raymond1977
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Bert, 

dit probeer ik al 2 dagen😉

Raymond1977
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

vervolgens nog 5x geprobeerd en geen resultaat. Graag oplossing. Dit is niet volgens contract en afspraak. En ik ga dit niet nog 100x proberen. 

Raymond1977
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Modem kan hij niet vinden🙄

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56490Posts
  • 3720Oplossingen
  • 13535Likes

Dan moet Ziggo maar eens in de achtergrond kijken wat er mis gaat.

Ziggo medewerkers komen hier vanzelf langs in dit topic.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 12249Posts
  • 987Oplossingen
  • 3381Likes

Goedemorgen @Raymond1977 en een warm welkom op de Community,

Wat ontzettend balen dat het niet wil vlotten met de installatie van de WifiPods via de SmartWifi app! Zo te lezen heb je zelf al het nodige geprobeert en heb je zelfs al naar de tips van expert @Bert gekeken. Het lijkt erop alsof er in de achterliggende systemen iets misgaat waardoor de installatie v..d. Pods vanuit de app niet wil lukken. Ik wil dit graag voor je onderzoeken en ervoor zorgen dat dit z.s.m. wordt opgelost. Kun je d.m.v. een privebericht doorgeven om welk adres het gaat (postcode en huisnummer) geeft daarbij aan wat het serienummer (SN) van je SmartWifi modem en de SmartWifi Pod(s). 

Je stuurt mij een privbericht door bovenaan deze pagina op "Berichten" te klikken. Vervolgens navigeer je naar het  "Oranje-witte kladblok symbool". Vul dan bij "Verzenden naar" mijn naam in zodat het bericht bij mij uitkomt. Zet in de overige velden de gevraagde gegevens. Zodra ik jouw bericht ontvangen heb, zorg ik ervoor dat dit wordt opgelost. 

Raymond1977
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Paul, 

heb je mijn bericht ontvangen? 

Raymond1977
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb een pb gestuurd maar geen enkele reactie mogen ontvangen. Geen oplossing niks. Nog steeds hetzelfde probleem. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 12249Posts
  • 987Oplossingen
  • 3381Likes

@Raymond Sorry voor de late reactie! Ik heb jouw privebericht ontvangen en de gegevens doorgestuurd naar onze specialisten zodat dit probleem opgelost wordt. Ik laat het weten zodra ik een terugkoppeling heb. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic