1
Vraag
2
Reacties
La Vera

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi verbinden lukt niet

Ik heb onlangs succesvol TP-Link Deco M4 geïnstalleerd. Het nieuwe wifi-netwerk functioneert prima. Ook heb ik, zoals door Ziggo in de handleiding gesuggereerd, de wifi van mijn Ziggo modem (ubee EVW 3200) uitgezet. Het lukt mij nu echter niet de Growatt wifi-stick van mijn zonnepanelen te verbinden met het nieuwe wifi-netwerk. Weet iemand raad?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@La Vera  schreef:

Ja, de stick is gereset.


Mogelijk helpt dit, vaak komt het neer om de juiste procedure te volgen, gaat het op een specifiek punt mis?

https://www.zelfstroom.nl/klantenservice/storing-oplossen-en-verbinding-herstellen/growatt-omvormer/...

 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

@La Vera . Heb je het modem al ook eens opnieuw opgestart?

 

 

Teun.

La Vera
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja, heb ik gedaan.

Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

@La Vera . In de app van de deco moet snelle roaming ook aanstaan. Staat deze wel aan?

 

Teun.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Teun  schreef:

@La Vera . In de app van de deco moet snelle roaming ook aanstaan. Staat deze wel aan?

 

Teun.


Dat kan voor een stationair apparaat juist averechts werken, dat is meer bedoeld voor wifi apparaten waarmee je rondwandeld.

 

@La Vera de Growatt zal mogelijk alleen via 2,4 ghz kunnen verbinden, 2,4 en 5ghz hebben dezelfde naam. In het meest gunstige geval volstaat het om de procedure van de growatt opnieuw door te lopen, het kan hierbij nodig zijn in de Deco app tijdelijk 5 ghz uit te zetten zodat elk toestel enkel via 2,4 ghz verbind.

La Vera
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor de adviezen. Maar helaas, na toepassing van de suggesties wil er nog steeds geen verbinding gevormd worden. Ik hoop dat anderen dit probleem ook hebben gehad en er inmiddels een oplossing voor hebben gevonden.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Is de stick terug gezet naar de fabrieks instellingen? Ik heb even geen growatt handleiding bij de hand om gerichter advies te kunnen geven.

La Vera
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja, de stick is gereset.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@La Vera  schreef:

Ja, de stick is gereset.


Mogelijk helpt dit, vaak komt het neer om de juiste procedure te volgen, gaat het op een specifiek punt mis?

https://www.zelfstroom.nl/klantenservice/storing-oplossen-en-verbinding-herstellen/growatt-omvormer/...

 

La Vera
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank, die procedure had ik al gevolgd. Het gaat bij de laatste stap mis. Ik zal telefonisch contact gaan opnemen met Zelfstroom.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic