Goedemorgen allen,
@Bontje bedankt voor het starten van je topic.
Het heeft niet met een bestaande test te maken, maar ook niet met een bestaand product, volgens mij. Volgens mij heb je het over de grijze SmartWifi pods.
Deze test is al langere tijd geleden afgesloten. We hebben destijds aangegeven dat je de pods in bruikleen (en gratis) mag blijven gebruiken zolang je Ziggo klant bent en tevreden met het product bent.
Deze pods zorgen voor een eigen MESH netwerk. De witte SmartWifi pods creeeren een MESH netwerk i.c.m. al onze SmartWifi modems. Deze pods zijn via de Homepass app te managen, terwijl de witte pods via de SmartWifi app moeten beheerd worden.
Ervaar je een storing? Werkt het product niet (meer) goed? Dan vragen we je het product te retourneren. De ondersteuning van dit product ging via de test, de normale klantenservice is niet bekend met deze pods en om deze redenen leveren we ook geen ondersteuning meer hierop.
Ik sluit dit topic omdat de rest van de klanten (en klantenservice) je hier niet bij kan ondersteunen én je ook meedoet met de nieuwste modemtest. Mocht je vragen hebben over je setup, dan mag je daarover een topic starten binnen de besloten testgroep van de betreffende test.