1
Vraag
2
Reageer en help mee
Appie02

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi booster gaat uit tijdens game

Hoi mensen ik had een vraag ik heb WiFi boosters in de huis en ook in de zolder (waar mijn kamer is) dan heb ik de pc met een internet kabel aangesloten op de WiFi booster om te kunnen game en wat er iedere keer dan gebeurt ik zit te game en tijdens het game gaat de WiFi booster uit en ik kan nog geen twee minuten spelen en het gaat uit terwijl we de enaa hoogste pakket hebben kan iemand tips geven of helpen ?

7 Reacties 7
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Om welke wifiboosters gaat het. De oudere powerline's witte kastjes waarbij het internet signaal via het stroomnet gaat. De nieuwere Deco M4 set of de Pods.

Appie02
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De nieuwe deco m4

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Zo te lezen hebt u de Deco stations onderling met wifi verbonden. Dan is de onderlingen afstand ( tussen de stations ) belangrijk. Staan ze te ver uit elkaar of zit er teveel 'dempende items' tussen, dan gaat de snelheid van de data doorvoer, snel omlaag en blijft er aan het einde van de lijn, voor een game waarschijnlijk te weinig over.

Leest u dit ook eens: Leidraad voor TP-Link DECO - Ziggo Community


Ps. overigens is wifi, voor serieuze gamers een slecht medium.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Pasi wijst de weg al, zeker voor het spelen kan ik maar 1 ding adviseren sluit de deco m4 bedraad aan op de Connectbox.  Dan kan de pc op de andere poort.

Tom.

Level 18
  • 5481Posts
  • 205Oplossingen
  • 1222Likes

En mocht je internet poorten tekort komen zou je nog een gigabit netwerk switch kunnen overwegen.

Schiksie

Level 11
  • 550Posts
  • 63Oplossingen
  • 119Likes

Dat de afstand een probleem kan zijn voor de snelheid snap ik maar hij geeft aan dat de Wifibooster uit gaat toch?
@Appie02 , wat bedoel je dan precies met hij gaat uit? Krijg je nee rood led, herstart de booster?

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Goedemorgen @Appie02 , het is alweer een paar dagen erg rustig op dit topic.
Hoe gaat het nu met de wifi in je woning na alle tips van onze Community gebruikers?
Mocht je nog aanvullende vragen hebben, of hulp kunnen gebruiken, laat het ons dan weten in dit topic 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic