1
Vraag
2
Reageer en help mee
sanderdr8

Level 1
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wegvallend internet met T3 en T4 critical meldingen.

Internet valt geregeld weg. Precies als het modem aangeeft dat er critical meldingen zijn T3 en T4. Ben hier al meer dan een jaar mee bezig en ze zeggen dat het aan de coax kabels ligt. Maar na het verkrijgen van de nieuwe box gebruiken we geen coax meer. Het treedt dus alleen en

altijd op bij de critical medingen. Kunnen we dit oplossen a.u.b. Wordt er een beetje moe van. 

Uitgelicht
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5790Reacties
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemorgen @sanderdr8 

Ik zie dat de aannemer wel een noodvoorziening heeft aangelegd op 20 januari, maar dit helaas nog steeds signaal verlies oplevert.

Omdat het gemeente grond betreft duren oplossingen vaak langer, omdat we voor werkzaamheden goedkeuring nodig hebben. Je kan altijd de aannemer Ploeg GO bellen onder vermelding van KBS-246774 om meer informatie op te vragen.

Je kan ze bereiken op 0412 84 62 50

60 Reacties 60
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5790Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

De afdeling netwerk/kabelschade neemt contact op deze week. Er moet namelijk een aannemer naartoe voor werkzaamheden en dat zal met jou worden afgestemd. @sanderdr8

sanderdr8
Topicstarter
Level 1
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste wensen allemaal. Er is nog geen contact opgenomen. 👍.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

@sanderdr8 De beste wensen! 

Sorry dat je nog niets hebt gehoord! Ik heb het kabelschadeticket van de aannemer erbij gepakt en ik zie dat er al wel een afspraak gepland staat voor 20-01-2023. Er dient een (groot) stuk voedende kabel vervangen te worden.. De precieze impact en lengte van de schade moet nader onderzocht worden. Het helpt ook niet mee dat de kabel door verschillende tuinen loopt. Het duurt dus nog even voordat een structurele oplossing volgt.

sanderdr8
Topicstarter
Level 1
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je Vincent voor de informatie.

sanderdr8
Topicstarter
Level 1
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik weet het of ik berichten of telefoontjes gemist heb. Maar volgens mij is er niets veranderd. Is er een status update?

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5790Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemorgen @sanderdr8 

Ik zie dat de aannemer wel een noodvoorziening heeft aangelegd op 20 januari, maar dit helaas nog steeds signaal verlies oplevert.

Omdat het gemeente grond betreft duren oplossingen vaak langer, omdat we voor werkzaamheden goedkeuring nodig hebben. Je kan altijd de aannemer Ploeg GO bellen onder vermelding van KBS-246774 om meer informatie op te vragen.

Je kan ze bereiken op 0412 84 62 50

sanderdr8
Topicstarter
Level 1
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik dank jullie voor de hulp. Maar ik heb hier een vreemd gevoel bij. De service op de community is goed. Maar de klantenservice van Ziggo deugt niet. Waar moet ik zijn om normaal geholpen te worden bij Ziggo? Wie kan ik bellen voor klachten is daar een speciale afdeling voor? Als iemand mijn dat kan vertellen dan ga ik een kijken wat we verder aan het probleem kunnen doen. 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@sanderdr8  ik snap je punt.

Dit gaat alleen een beetje buiten onze ''macht'', ook die van de klantenservice. Zoals al aangegeven is daarbij een aannemer in de arm genomen, ons wordt geacht de doorverwijzing naar hun door te zetten. 

Excuses voor het gedoe! 

sanderdr8
Topicstarter
Level 1
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ok. Ik begrijp jullie ook. Maar er is toch iemand verantwoordelijk voor de service naar klanten toe. Ik heb geen contract met de aannemer maar met Ziggo. Dus als iemand mij een co ntactpersoon kan geven dan ben ik gelukkig en zal dan daar mijn frustraties uiten. Of vraag ik iets raars. 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5790Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Daarvoor kun je met Ploeg GO bellen @sanderdr8 
Ik snap heus je frustratie, maar wij hebben geen inzage in hun planning en werkzaamheden.

Voor vragen over de uit te voeren werkzaamheden en planning kun je hem bellen onder vermelding van jouw schadeticket.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Is er een nummer o.d. voor het schadeticket voorhanden @Jamyla ?

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5790Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Absoluut, die staat in mijn reactie van dinsdagochtend 🙂 @KBX458 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Hoe heb ik er overheen kunnen lezen!🙂

Maar beter ten overvloede gevraagd, dan vergeten te vermelden.

DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

@sanderdr8 Schreef: Ok. Ik begrijp jullie ook. Maar er is toch iemand verantwoordelijk voor de service naar klanten toe. Ik heb geen contract met de aannemer maar met Ziggo.

 

Precies, je heb helemaal gelijk, maar dit noemen ze het afschuif systeem van Ziggo, maar je kan altijd nog een klacht indienen bij de Geschillencommissie. De Geschillencommissie is een onafhankelijke en onpartijdige instantie en helpt je om geschillen op te lossen als je er met dit soort bedrijven zelf niet uitkomt.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @sanderdr8,

Het is de afgelopen weken stil geweest hier, heb je een update voor ons? Ik zie dat de aannemer eerder toestemming heeft gekregen gekregen van de gemeente om werkzaamheden uit te voeren. Ik ben benieuwd hoe het ervoor staat. 

 

 

sanderdr8
Topicstarter
Level 1
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen idee. Krijg geen melding dat er iets gebeurd is van Ziggo. Maar misschien heb ik iets gemist. Vooralsnog is er nog steeds storing. Overigens lijkt het wel of de aantal foutmeldingen minder is geworden als ik de logging bekijk. Afgelopen week stond er wel in het modem dat de toegang geweigerd was. Na opstarten probleem verholpen. We kijken het nog even aan omdat ik zelf niet altijd thuis ben kan ik de eventuele verbetering niet goed monitoren. Misschien handig om een monteur te laten komen om te kijken of het wat betreft het sigaal problemen opgelost is. Ik doe maar een suggestie. Wordt vervolgt.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

@sanderdr8 Uit het kabelschadeticket haal ik niet zo 1,2,3 op wat de actuele status is. De laatste update betrof van 20-01-2023 waarin werd aangegeven dat er een noodvoorziening was aangelegd. 

Daarop heb ik besloten om met de aannemer te bellen wat de actuele stand van zaken is. Vanuit hen begreep ik er dat er ruim 60 meter kabel vervangen moet worden. Hiervoor moest een vergunning aangevraagd worden welke vorige week pas is afgegeven. Het ticket ligt nu bij de planning. Het is nu nog afwachten op een datum waarop de werkzaamheden worden uitgevoerd. De verwachting is dat dit volgende maand plaatsvindt. Ik houd het in de gaten en meld het als ik updates heb.

sanderdr8
Topicstarter
Level 1
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank Vincent voor je inzet. Zie bijlagen. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @sanderdr8 

Ik zie dat er inmiddels een datum is gepland voor het uitvoeren van de werkzaamheden, 24 april a.s. 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

@sanderdr8 Als ik het kabelschadeticket van de aannemer doorneem, zie ik dat er nu een noodvoorziening is getroffen. De kapotte kabel moet nog vervangen worden. Hiervoor is een vervolgafspraak nodig. Het is helaas afwachten wanneer dit wordt uitgevoerd. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic