1
Vraag
2
Reacties
recreatieark

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wachtwoord modem vergeten

BBeste NN ik ben mijn wachtwoord kwijt van mijn modem vergeten hoe com ik er achter wel wacht woord het is
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

Harde reset van het modem. Na de harde reset (knopje reset achterzijde 15 seconden ingedrukt houden) heb je weer je oorspronkelijk wachtwoord welke dan weer te veranderen is door in te loggen op je modem met 192.168.178.1. en het inlogwachtwoord. Oudere modems inloggen met gebruikersnaam ziggo en wachtwoord draadloos en nieuwe modems (de witte Connectbox) met de code die op het modem staat.

succes

Teun

 

**Moderator edit: Zie ook deze stappen om in te loggen in je modem**

Bekijk in context

5 Reacties 5
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

Harde reset van het modem. Na de harde reset (knopje reset achterzijde 15 seconden ingedrukt houden) heb je weer je oorspronkelijk wachtwoord welke dan weer te veranderen is door in te loggen op je modem met 192.168.178.1. en het inlogwachtwoord. Oudere modems inloggen met gebruikersnaam ziggo en wachtwoord draadloos en nieuwe modems (de witte Connectbox) met de code die op het modem staat.

succes

Teun

 

**Moderator edit: Zie ook deze stappen om in te loggen in je modem**

Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi recreatieark, welkom hier!

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je je wachtwoord een keer vergeet. Geen zorgen, daar zijn altijd oplossingen voor 🙂

Teun geeft je een hele goede tip. Heb je die opgevolgd en is het probleem daarmee opgelost? We zijn benieuwd!
Xenu

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mij lukt het niet, ook niet met deze tip. De admin pagina van mijn modem zit ook op http://192.168.1.1

Op een dag is mijn oude UPC modem vanzelf weer z'n oude wifi SSID gaan uitzenden en kom ik er niet meer in. Zonde want ik had veel zaken ingesteld zoals welke poorten naar welke apparaten moeten verwijzing. Ook niet met deze oplossing van Teun gelukt.
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes
moet zijn 192.168.178.1. Teun
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
mijn oude UPC modem

Welke Modem/Router heb je?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic