Mijn emails verdwijnen van mijn pc. Nu moet ik opnieuw mijn imap gegevens wijzigen maar dan krijg ik de fout melding
0x80004005. De helpdesk kan mij niet verder helpen en verwijst me naar dit platform daar de oplossing zeer ingewikkeld is.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bij imap worden de mails niet op je computer of telefoon bewaard, maar op een server van je mail provider.
Verwijder je mail op een apparaat, zijn ze weg op alle apparaten .
Welk mail programma gebruik je?
Als eerste:
Het lijkt erop dat je mailaccount gehackt zou kunnen zijn, dat is vrijwel altijd het geval als er mail verdwijnt en je hebt zelf geen andere PC/laptop/telefoon die de mail ook ophaalt.
Als je geen andere apparatuur hebt die mail ophaalt?
Ga dan naar Mijn Ziggo en wijzig daar je wachtwoord, ga dan in Mijn Ziggo naar je emailadres en wijzig daar het wachtwoord.
Welk emailprogramma gebruik je waar de foutmelding in verschijnt?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Bij imap worden de mails niet op je computer of telefoon bewaard, maar op een server van je mail provider.
Verwijder je mail op een apparaat, zijn ze weg op alle apparaten .
Welk mail programma gebruik je?
Als eerste:
Het lijkt erop dat je mailaccount gehackt zou kunnen zijn, dat is vrijwel altijd het geval als er mail verdwijnt en je hebt zelf geen andere PC/laptop/telefoon die de mail ook ophaalt.
Als je geen andere apparatuur hebt die mail ophaalt?
Ga dan naar Mijn Ziggo en wijzig daar je wachtwoord, ga dan in Mijn Ziggo naar je emailadres en wijzig daar het wachtwoord.
Welk emailprogramma gebruik je waar de foutmelding in verschijnt?
Windows mail. Mijn account is niet gehackt.
Ik begrijp dus dat ik pop.ziggo.nl moet gebruiken. Maar ik krijg dan deze fout code
0x80004005. En dan stopt het voor mij. Ziggo helpdesk geeft aan dat dit een probleem is met windows mail en dat in dit forum mensen zijn die dit kunnen oplossen
Dat is wel heel makkelijk gezegd door iemand die zelf niet weet waar het over gaat, dat mensen op het forum het wel weten, het is een complexe materie, die foutmelding.
En Nee, je hoeft POP niet te gebruiken.
"Mijn account is niet gehackt."
Dat kun je niet weten of zien, als iemand via de webmail in je mail kan, dan kan die de mails verwijderen.
Ik begrijp dat je geen andere apparaten hebt die ook mail ophalen en je zelf niet de mails verwijderd.
Dan blijft er niets anders over dan iemand anders dit doet, er zijn geen meldingen dat er spontaan mails verdwijnen op dit forum.
Werkt alles wel in de webmail?
Of zijn daar ook de mails weg?
Als ze daar allemaal nog staan prima, zijn ze daar ook weg, dan zou ik de wachtwoorden wijzigen.
Foutcode 0x80004005 zie ik alleen gebeuren in de Microsoft fora en andere Windows help fora als er iets niet goed gegaan is met updates van Windows.
Heb je alle laatste updates gedownload die beschikbaar zijn?
E mail voor een aantal maanden terug zijn weg van mijn hoofd e mail adres e 1 alias. Van een tweede alias zijn ze er nog. De twee adressen waar een probleem mee is komen in dezelfde inbox.
Hee hoi @marce194, flink vervelend dat er ineens e-mails verdwijnen van je PC!
Welk e-mailprogramma gebruik je?
Kan je in de webmail van Ziggo nog wél alle e-mails zien?
@Cees BB ik begrijp dat er ook bij jou e-mails verdwijnen?Dit gaat dan om e-mails van je hoofd e-mailadres?
Zijn deze verdwenen uit een e-mail client of uit je webmail van Ziggo?
Welke instellingen gebruik je in de e-mail client mocht je deze hebben?
@Bert Oeps, scherp. Ik was iets minder scherp zie ik.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.