Hallo,
Ik heb de Smart Wifi App al enige tijd geïnstalleerd op mijn iPhone13 Mini.
Bij openen van de app dien ik de meeste keren opnieuw in te loggen.
M.a.w. waarom onthoudt de app mijn inlog niet?
Is dit gebruikelijk?
De Ziggo Go app doet het goed en vraagt niet telkens om opnieuw in te loggen...
Mvg,
Rob Ritmeijer
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag @r.ritmeijer
“Bij openen van de app dien ik de meeste keren opnieuw in te loggen.
M.a.w. waarom onthoudt de app mijn inlog niet?”
Anders dan bijvoorbeeld bij de Ziggo Go app heeft de SmartWifi app een extra beveiliging ingebouwd en moet er dus elke keer opnieuw worden ingelogd. De app onthoudt uw inloggegevens niet maar de meeste apparaten waarop de SmartWifi app werkt onthouden uw inloggegevens wèl. Als u de zogenaamde twee-weg-verificatie heeft aangevinkt, dan moet u na inloggen óók de code intoetsen die via SMS wordt verstuurd.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @r.ritmeijer
“Bij openen van de app dien ik de meeste keren opnieuw in te loggen.
M.a.w. waarom onthoudt de app mijn inlog niet?”
Anders dan bijvoorbeeld bij de Ziggo Go app heeft de SmartWifi app een extra beveiliging ingebouwd en moet er dus elke keer opnieuw worden ingelogd. De app onthoudt uw inloggegevens niet maar de meeste apparaten waarop de SmartWifi app werkt onthouden uw inloggegevens wèl. Als u de zogenaamde twee-weg-verificatie heeft aangevinkt, dan moet u na inloggen óók de code intoetsen die via SMS wordt verstuurd.
Hoi Wim,
Duidelijk, bedankt voor de uitleg!
Mvg,
Rob
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.