Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Kevin_Rog
Level 2

Waarom kan ik een specifieke website niet te benaderen?

Goedenavond,

 

Sinds een paar weken kan ik de website / app van pathe.nl niet benaderen op het thuis netwerk. Schakel ik over naar mijn mobiele netwerk heb ik hier geen problemen mee. Op advies van de klantenservice heb ik een tracert uitgevoerd op deze website, omdat de reactiesnelheid van de klantenservice niet erg hoog is wil ik het ook graag hier vragen. In de bijlagen zal ik een screenshot meesturen van de tracert die ik heb uitgevoerd, zou iemand mij kunnen vertellen of de uitkomst hiervan goed of niet goed is?

 

Groetjes,

Kevin Rog

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Kevin_Rog
Level 2
Topicstarter

Een jaar na aan het aanmaken van dit topic is het probleem opgelost (had geen prioriteit dus vandaar)

Ik heb 2 weken geleden van Ziggo een nieuw modem ontvangen ivm een nieuw contract, nu werkt de website + app van Pathe weer naar behoren. Ik kan nu niet zeggen wat het probleem heeft veroorzaakt maar ben allang blij dat het weer werkt! Bedankt voor het mee denken.

Bekijk in context

Uitgelicht
Steefb
Level 20

Je zal een ander ip-adres gekregen hebben. Een nieuwe router triggert dat.

2 Kudos
Ga naar reactie
12 Reacties 12
Meldingen
Aan Uit
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Ik heb ook een traceroute gedaan, na het verlaten van het corenetwerk van VodafoneZiggo volgt deze nagenoeg exact dezelfde route als bij jou. Het valt mij wel op dat je gebruik maakt van router achter router c.q. dubbele NAT, dat is niet ideaal.

 

Tracing route to pathe.nl [185.151.220.20]
over a maximum of 30 hops:

  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  ________-r1.intranet._______________ [192.168.1.1]
  2     *        *        *     Request timed out.
  3     7 ms     7 ms     8 ms  amr-rc0011-cr102-et115-251.core.as33915.net [213.51.194.237]
  4    12 ms     8 ms     9 ms  asd-tr0021-cr101-be154-10.core.as9143.net [213.51.158.102]
  5    10 ms    15 ms     4 ms  nl-ams04a-ri3-ae51-0.core.as9143.net [213.51.64.194]
  6    27 ms     8 ms     7 ms  br0.nikhef.nl.fusixnetworks.net [37.139.139.240]
  7    12 ms    10 ms    10 ms  cr0.nikhef.nl.fusixnetworks.net [37.139.139.6]
  8     9 ms     9 ms     8 ms  cr0.eunets.nl.fusixnetworks.net [37.139.139.253]
  9    40 ms    41 ms    37 ms  no-reverse-yet.fusixnetworks.net [37.139.138.175]
 10     9 ms     7 ms     8 ms  hosted-by.poort80.net [185.151.223.238]
 11    11 ms    21 ms     9 ms  klantenservice.pathe.nl [185.151.220.20]

 

Zie je een bepaalde foutmelding?

0 Kudos
S4R
Level 16

Zo ziet het er bij mij uit

 

S4R_0-1673985605776.png

 

0 Kudos
Steefb
Level 20

Vrijwel altijd gebeurt dit omdat pathe.nl jouw ip adres geblokkeerd heeft.

Dat kan bijv. gebeuren na teveel ongeldige inlogpogingen.

 

Neem contact op met pathe.nl .

0 Kudos
Kevin_Rog
Level 2
Topicstarter

Hi Tobias, ik had inderdaad gister het draadloze netwerk van het Ziggo ook even aangezet om uit te sluiten dat het in mijn eigen systeem fout zat. Gaat hier iets fout in? Hieronder een nieuwe screenshot, met het modem op bridge ingesteld.

Kevin_Rog_0-1674069210777.png

 

 

0 Kudos
Kevin_Rog
Level 2
Topicstarter

Dit is de foutmelding als ik de website probeer te openen.

Kevin_Rog_1-1674069374217.png

 

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Het modem staat niet in bridge mode (dit kun je niet zelf instellen), gezien de aanwezigheid van 192.168.178.1 in de traceroute. Er gaat verder niets fout in de traceroute, de webserver wordt bereikt, maar daarop wordt de verbinding geweigerd/verbroken.

 

Net als @Steefb denk ik dat je het beste (opnieuw) contact kunt opnemen met Pathé.

0 Kudos
Kevin_Rog
Level 2
Topicstarter

Oke bedankt, ik zal opnieuw contact opnemen, zij wezen me in eerste instantie gelijk door naar Ziggo. 

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Het probleem ligt in ieder geval niet bij Ziggo, het verkeer wordt probleemloos gerouteerd naar de webserver.

S4R
Level 16

Welke browser gebruik je? Chrome, Edge, FireFox, enz. Heb je ook al eens een andere browser geprobeerd

0 Kudos
Ron_Best
Level 2

Hi, ik had precies hetzelfde maar met een andere website. De oplossing was uiteindelijk het wissen van ALLE cookies op Edge.

Kevin_Rog
Level 2
Topicstarter

Een jaar na aan het aanmaken van dit topic is het probleem opgelost (had geen prioriteit dus vandaar)

Ik heb 2 weken geleden van Ziggo een nieuw modem ontvangen ivm een nieuw contract, nu werkt de website + app van Pathe weer naar behoren. Ik kan nu niet zeggen wat het probleem heeft veroorzaakt maar ben allang blij dat het weer werkt! Bedankt voor het mee denken.

Steefb
Level 20

Je zal een ander ip-adres gekregen hebben. Een nieuwe router triggert dat.