Goedenavond,
Sinds een paar weken kan ik de website / app van pathe.nl niet benaderen op het thuis netwerk. Schakel ik over naar mijn mobiele netwerk heb ik hier geen problemen mee. Op advies van de klantenservice heb ik een tracert uitgevoerd op deze website, omdat de reactiesnelheid van de klantenservice niet erg hoog is wil ik het ook graag hier vragen. In de bijlagen zal ik een screenshot meesturen van de tracert die ik heb uitgevoerd, zou iemand mij kunnen vertellen of de uitkomst hiervan goed of niet goed is?
Groetjes,
Kevin Rog
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een jaar na aan het aanmaken van dit topic is het probleem opgelost (had geen prioriteit dus vandaar)
Ik heb 2 weken geleden van Ziggo een nieuw modem ontvangen ivm een nieuw contract, nu werkt de website + app van Pathe weer naar behoren. Ik kan nu niet zeggen wat het probleem heeft veroorzaakt maar ben allang blij dat het weer werkt! Bedankt voor het mee denken.
Je zal een ander ip-adres gekregen hebben. Een nieuwe router triggert dat.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb ook een traceroute gedaan, na het verlaten van het corenetwerk van VodafoneZiggo volgt deze nagenoeg exact dezelfde route als bij jou. Het valt mij wel op dat je gebruik maakt van router achter router c.q. dubbele NAT, dat is niet ideaal.
Tracing route to pathe.nl [185.151.220.20]
over a maximum of 30 hops:
1 <1 ms <1 ms <1 ms ________-r1.intranet._______________ [192.168.1.1]
2 * * * Request timed out.
3 7 ms 7 ms 8 ms amr-rc0011-cr102-et115-251.core.as33915.net [213.51.194.237]
4 12 ms 8 ms 9 ms asd-tr0021-cr101-be154-10.core.as9143.net [213.51.158.102]
5 10 ms 15 ms 4 ms nl-ams04a-ri3-ae51-0.core.as9143.net [213.51.64.194]
6 27 ms 8 ms 7 ms br0.nikhef.nl.fusixnetworks.net [37.139.139.240]
7 12 ms 10 ms 10 ms cr0.nikhef.nl.fusixnetworks.net [37.139.139.6]
8 9 ms 9 ms 8 ms cr0.eunets.nl.fusixnetworks.net [37.139.139.253]
9 40 ms 41 ms 37 ms no-reverse-yet.fusixnetworks.net [37.139.138.175]
10 9 ms 7 ms 8 ms hosted-by.poort80.net [185.151.223.238]
11 11 ms 21 ms 9 ms klantenservice.pathe.nl [185.151.220.20]
Zie je een bepaalde foutmelding?
Zo ziet het er bij mij uit
Vrijwel altijd gebeurt dit omdat pathe.nl jouw ip adres geblokkeerd heeft.
Dat kan bijv. gebeuren na teveel ongeldige inlogpogingen.
Neem contact op met pathe.nl .
Hi Tobias, ik had inderdaad gister het draadloze netwerk van het Ziggo ook even aangezet om uit te sluiten dat het in mijn eigen systeem fout zat. Gaat hier iets fout in? Hieronder een nieuwe screenshot, met het modem op bridge ingesteld.
Dit is de foutmelding als ik de website probeer te openen.
Het modem staat niet in bridge mode (dit kun je niet zelf instellen), gezien de aanwezigheid van 192.168.178.1 in de traceroute. Er gaat verder niets fout in de traceroute, de webserver wordt bereikt, maar daarop wordt de verbinding geweigerd/verbroken.
Net als @Steefb denk ik dat je het beste (opnieuw) contact kunt opnemen met Pathé.
Oke bedankt, ik zal opnieuw contact opnemen, zij wezen me in eerste instantie gelijk door naar Ziggo.
Het probleem ligt in ieder geval niet bij Ziggo, het verkeer wordt probleemloos gerouteerd naar de webserver.
Welke browser gebruik je? Chrome, Edge, FireFox, enz. Heb je ook al eens een andere browser geprobeerd
Hi, ik had precies hetzelfde maar met een andere website. De oplossing was uiteindelijk het wissen van ALLE cookies op Edge.
Een jaar na aan het aanmaken van dit topic is het probleem opgelost (had geen prioriteit dus vandaar)
Ik heb 2 weken geleden van Ziggo een nieuw modem ontvangen ivm een nieuw contract, nu werkt de website + app van Pathe weer naar behoren. Ik kan nu niet zeggen wat het probleem heeft veroorzaakt maar ben allang blij dat het weer werkt! Bedankt voor het mee denken.
Je zal een ander ip-adres gekregen hebben. Een nieuwe router triggert dat.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.