1
Vraag
2
Reacties
W.Cheri

Level 2
  • 5Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

WPS-fout bij het koppelen van de printer

Het lukt niet om een HP3050a deskjet printer via WPS te koppelen met de Ziggo connectbox.

 

Op de printer gaat het draadloos knopje blauw knipperen, en ook de WPS knop gaat groen knipperen na 3 seconden vasthouden, maar naar een paar seconden gaat het lampje op de Connectbox rood knipperen en geeft de printer aan WPS fout.

Ziggo klanten service heeft bij de modeminstellingen de bandbreedte al naar 2,4 hz gezet, maar dat heeft niet geholpen. Klantenservice verwijst me naar dit forum. Wie o wie heeft een idee?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
W.Cheri
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Helaas, ook getest bij iemand anders met andere router. Daar kreeg ik dezelfde fout. Ik heb het maar gelaten voor wat het is. Printer teruggegeven. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes

@W.Cheri ,

Misschien dat dit U verder helpt:

De HP Deskjet 3050 verbinden met een draadloze modem - wikiHow

Succes.

 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Goedemiddag @W.Cheri en welkom op onze Community 🙂 

Heb je al tijd gehad om aan de slag te gaan met de tip die @Sparco1955 heeft gegeven? We zijn benieuwd !

W.Cheri
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

We hebben het geprobeerd, maar het lukt niet. We gaan het  nog eens proberen bij iemand anders thuis, andere laptoo, andere modem. Even kijken of het daar wel lukt.

JanAssen

Level 10
  • 383Posts
  • 3Oplossingen
  • 97Likes

Je bent niet de enige 

https://www.google.nl/search?q=hp+deskjet+3050a+wps+error&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl-nl&client=safari probleem speelt ook mer andere routers.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hey @W.Cheri


We zijn inmiddels alweer 2 weken verder en ik ben benieuwd of je het nog bij iemand anders hebt getest. Heb je dit nog gedaan is lukte het daar wel?
Anders is @JanAssen zijn toevoeging nog wel een interessante gezien meerdere mensen hier problemen mee ervaren. Wellicht staat daar nog een oplossing tussen.

W.Cheri
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Helaas, ook getest bij iemand anders met andere router. Daar kreeg ik dezelfde fout. Ik heb het maar gelaten voor wat het is. Printer teruggegeven. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic