Zo af en toe lees ik het modem uit. Betreft een Connect box.
Ziet er over het algemeen goed uit (ook vlg. insiders destijds op de Community).
Nadat Ziggo "werkzaamheden in de buurt" heeft verricht, heb ik weer eens gekeken. Ziet er eigenlijk nog steeds goed uit.
Eén ding is echter opvallend: er staan nu in de upstream meer T3 timeouts dan voor de werkzaamheden. Ligt dus niet binnenshuis, want vóór die werkzaamheden was alles redelijk stabiel wat waarden betreft.
Ik lees nu (n 24 uur) op de kanalen 1 t/m 4 de volgende waarden: 7, 140, 158 en 160.
De waarden van de kanalen 1, 3 en 4 zijn vanaf kort na de werkzaamheden tot nu, 24 uur later, eigenlijk niet veranderd. Kanaal 2 was 0 kort na de werkzaamheden, maar is na 24 uur veranderd naar140.
T1, T2 en T4 timeouts zijn alle 0 op alle kanalen.
Ik merk er verder tijdens gebruik niets van, maar toch een vraag:
Kan dit zo blijven (is dit "zorgelijk ") nu of moet er toch iets aan worden gedaan?