mohamedaha
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Smart Wifi Pods - melding 'is al geactiveerd'

de smart wifi pods werken niet, als ik ze wil aanmelden dan krijg ik melding is al geactiveerd maar ik zie de niet in mijn netwerk op op mijn smartwifi app. en wifi is op dit moment erg slecht in mij. woning hapert continue aan en uit 

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49210Posts
  • 3012Oplossingen
  • 10969Likes

Zie je nog een wit lampje voorop de pod knipperen?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 8876Posts
  • 732Oplossingen
  • 1986Likes

Goedemorgen @mohamedaha en een warm welkom op de Community,

Ontzettend vervelend dat je op dit moment problemen ervaart met de draadloze verbinding! Je geeft aan dat je gebruik maakt van het SmartWifi modem i.c.m. de SmartWifipods. Alleen begrijp ik uit je bericht dat je de WifiPods niet terugziet in het netwerk en is daarbij je draadloze bereik ontoereikend. Heb je al eens gekeken of het probleem op te lossen is met behulp van de stappen op deze pagina? De meeste problemen met de draadloze internetverbinding zijn hiermee namelijk al op te lossen. 

Uitgelicht topic