1
Vraag
2
Reageer en help mee
lieja

Level 2
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Smart WiFi app: 'Oeps, er is wat fout gegaan'

De smart WiFi app werkt niet ik kan niet inloggen Ik krijg telkens dezelfde melding Oeps er is wat fout gegaan Ik gebruik een I phone en I pad met iOS 15.2.1 Wie weet er een oplossing .? Heb alles gedaan geschiedenis gewist app opnieuw geïnstalleerd maar niets helpt 

31 Reacties 31
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @lieja

 

Krijg je deze melding op zowel de iPhone als iPad? Ik krijg deze melding namelijk niet en heb dezelfde apparaten met dezelfde software.

Gebruik je voor het inloggen wel je Mijn Ziggo gegevens?
 

lieja
Topicstarter
Level 2
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik krijg op beide die melding Gebruik hetzelfde wachtwoord 

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Oké @lieja! Inloggen in MijnZiggo lukt wel zonder problemen? En van welke Smartwifi app versie maak je gebruik (dit kan je evt. checken in de App Store)? Kon je eerder wel inloggen op de Smartwifi app? 

lieja
Topicstarter
Level 2
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik gebruik versie 2.21.10 van de smart WiFi app Heb de app weken geleden geïnstalleerd en de WiFi boosters geïnstalleerd De eerste keer dus geen probleem Nu al weken een fout melding tijdens inloggen 

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 677Likes

Dankjewel voor deze gegevens van de SmartWifi app. Ik begrijp goed dat inloggen in Mijn Ziggo/Ziggo GO (app of browser) verder ook probleemloos gaat met deze gegevens en je in Mijn Ziggo ook je actieve abonnement ziet? 

De melding is voor mij ook niet een bekende en wil ik wel graag onderzocht hebben. 

 



 

lieja
Topicstarter
Level 2
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Waar kan ik dat actieve abonnement zien id de app?

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @lieja, dat is een goede vraag! Deze vind je terug in jouw Mijn Ziggo app of via de browserversie van mijn Ziggo. 

lieja
Topicstarter
Level 2
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb een internet start abonnement  Heb geen vodaphone telefoon abonnement maar wel van ziggo vast telefoon abonnement 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@lieja Super dat dit wel goed staat. Het inloggen lukt nog steeds niet? Wil je de app eens verwijderen en opnieuw installeren? 

lieja
Topicstarter
Level 2
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

9FD14CE2-84B7-4B2E-B816-B0B802E855C9.png

 krijg nogsteeds dezelfde melding oeps er is wat fout gegaan in de smart WiFi app nadat ik deze opnieuw geïnstalleerd heb 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@lieja, Super! Het lijkt een bekende issue te zijn. Wil je het modem eens terugzetten naar de fabrieksinstellingen? Dit doe je via het resetgaatje aan de achterzijde van het modem, deze moet tenminste 30 seconden ingedrukt worden. Mocht dit ook niet helpen dan zet ik deze informatie door naar de juiste afdeling, 

lieja
Topicstarter
Level 2
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes


nu heb ik dit bericht Alles gedaan wat je zei Nu geen verbinding met de server 

B45A858B-3E0A-4FC3-8156-F8B91345FA74.png

lieja
Topicstarter
Level 2
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

 En weer deze melding 

 

5815D4F1-3A00-41E7-B8BA-8CA4B97E42B4.png

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@lieja Dan is dit toch geen onderdeel van de algemene issue. Ik kan vanuit hier jouw systeem wel bereiken. Ben je in de mogelijkheid om het op een ander apparaat te testen of het wachtwoord van je mijn Ziggo account aan te passen? 

 

lieja
Topicstarter
Level 2
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb mijn wachtwoord gewijzigd Nogsteeds hetzelfde probleem 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@lieja Heb je het ook getest op een ander apparaat? Als er iets is wat ik voor je kan aanpassen dan hoor ik het heel graag. 

lieja
Topicstarter
Level 2
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja getest op een ander apparaat het zelfde probleem dezelfde melding 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Waanzinnig irritant dat het nog steeds niet lukt, zeg. Ik kan mij voorstellen dat je hier inmiddels wat gestoord van wordt, @lieja

Voor de duidelijkheid met het nieuwe wachtwoord dat je voor Mijn Ziggo hebt aangemaakt, kun je wel op https://www.vodafone.nl/account/inloggen?login=ziggo-selfcare inloggen?

En als je precies diezelfde gegevens gebruikt voor de SmartWifi app, dan blijf je deze melding houden? 

 

Als dit nu nog steeds het geval is, dan moet ik hier achter de schermen iemand gaan inschakelen om mee te kijken. Ik moet dan zeggen dat ik het zelf even niet meer weet.

 

lieja
Topicstarter
Level 2
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Op deze link kan ik wel inloggen op de smart WiFi app krijg ik NOGSTEEDS dezelfde melding oeps onze fout probeer opnieuw in te loggen 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic