1
Vraag
2
Reageer en help mee
limpie_ton

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Safe Online veranderd?

Sinds de update van de app op mijn motorola action naar versie 18.3.0019489 twee dagen geleden wordt er de volgende melding weergegeven: "Safe online moet worden uitgevoerd om u te kunnen beschermen. Deze melding moet worden weergegeven, anders wordt safe online gesloten door het android systeem". 

Wanneer ik het tabblad personen of abonnement aanklik krijg ik de melding "Gebruikersgegevens niet gesynchroniseerd. Opnieuw verbinding maken. Maar dat gebeurd niet.

Tevens is het menu totaal anders en is bv het onderdeel Finder niet meer aanwezig. 

Mijn vrouw heeft nog versie 17 op haar telefoon en daar is dit allemaal nog gewoon zoals het was.

2 Reacties 2
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ik zou F-secure opnieuw installeren. Meestal is dat bij dit soort problemen de eenvoudigste oplossing .

 

 

Safe online is F-secure in een ziggo jasje.

F-Secure is met Finder gestopt.

 

 

Why has Finder disappeared from F-Secure SAFE? - F-Secure Community

Hier de automatische vertaling .

 

Finder was een zeer zelden gebruikte functie, voornamelijk vanwege zeer ontwikkelde functionaliteiten door Original Equipment Manufacturers (OEM's).


We hebben de ondersteuning voor Finder op SAFE voor iOS verwijderd omdat alle iPhone- en iPad-gebruikers al de ingebouwde functie "Zoek mijn iPhone" of "Zoek mijn iPad" hebben op hun apparaten die zijn aangesloten op de Apple ID. We hebben de ondersteuning voor Finder op SAFE voor Android verwijderd, omdat u de mogelijkheid hebt om "Google Find My Device" met vergelijkbare functionaliteit te gebruiken.

limpie_ton
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat brengt geen verbetering. De melding (totaal overbodig mijns inziens) en het niet verbinden blijft. Dat finder weg is wist ik niet. Ik had nog op de ziggo site gekeken maar daar staat nog gewoon dat dit erin zit. De virus scanner wekt wel.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic