@robbo deze staat los van Vodafone 😉
@Robin91NLAls je naar Mijn Ziggo gaat staat daar onder Producten dan tabblad Internet je mailadres vermeld die he gebruikt voor Ziggo Safe Online, en hoelang is het terug voor je nieuwe account actief is, kan zijn dat ie niet in het systeem nog is verwerkt.
Misschien helpt dit:
Ziggo Safe Online
Download de F-Secure Remove tool hier staan de diverse programma's in, Windows, Mac, Android etc.
Als je Ziggo Safe Online is verwijderd, herstart je PC of apparaat.
Ga dan naar Mijn Ziggo
Kies Producten en dan Tabblad Internet
Je ziet dan als je wat naar beneden scrolt Beveiliging instellen klik deze optie aan
Kan zijn dat je eerst even moet inloggen - Maar er wordt een Oranje Scherm geopend met rechterhoek
Kies op dit apparaat, en klik daar op, en Ziggo Safe Online installeert zichzelf helemaal opnieuw.
Via dat oranje scherm kan je ook oude licenties intrekken en vrijgeven, dan heb je er weer voldoende.