Dank je wel @Paul net even de vlug door de screenshots van @greet1302 gekeken de Deco's zijn in ieder geval goed ingesteld. Neem aan Modem wifi compleet is uitgeschakeld.
Andere optie ik heb vanaf mijn Modem in de Meterkast met deze AOP maar wel de Sagemcom modem.
Foto 3 was alles op de AOP want ik kreeg me versterker later binnen, zelf geïnstalleerd

Ik was in combinatie met de Smart Wifi Pods en Vodafone Data ( niet wifi ) alleen Data gewoon niet bereikbaar, ik had het geluk dat ik door 3 medewerkers ben gebeld en terwijl je gewoon voor je Laptop zit gaat je iPhone niet af, Horloge gaf aan oproep gemist, dat is was de Sagemcom met de Smart Wifi Pods en Vodafone data doet. Bij mijn Partner was het zo erg die wordt Zondag tot woensdag tussen 20:15-20:45 uur even gebeld door moeders en 9 van de 10 keer niet bereikbaar, telefoon bij raamgelegd deed de iPhone12 het wel maar ging het gesprek stuk of 5 keer onderbroken, weer terug bellen.
Dit is bij mij nu opgelost met de TP-Link Deco's moet er wel bij zeggen mijn Deco's zijn allemaal bekabeld zodat ze optimale behalen, en bereik is ook weer beter, maar er is een modem update geweest en ik heb ook weer het probleem terug en zelf heb ik ook iPhone12.
Collega van Paul ( Rob L ) heeft dit als ticket naar de engineers gelogd want die mag niet. Beste zou je de Connect Box Giga en de Deco's moeten hebben, dan ben je wel van het probleem af, toen ging het hier wel goed. Ik weet niet op dat een optie is @Paul of je hem kan omruilen, de Sagemcom is een drama met Apple.
Het liefste zou ik ook mijn Smart Wifi Modem Giga weer terug willen, maar bij mij loopt er nog een ticket.