Goedemorgen Paul
Jullie hebben ons gemonnitoord en ons internet as stabiel daarna problemen dat wij beide niet meer konden bellen in de woning op wifi zowel binnenkomende als uitgaande .
Wat hebben wij gedaan
Naar Paddepoel geweest bij Vodaphone die heeft in ons account gezet dat ze de telefoon moeten monitoren.
Vervolgens zelf met Vodaphone zakelijk gebeld die zei dat er niks bij hun bekend is of was.
Monitoren duurde 2 weken aanvraag.
Ondertussen hebben wij een bedrijf aan huis en geen telefoon kunnen ontvangen of ik moest buiten staan te bellen. Zeer vervelend .
Dit alles is verergerd door de pots die zijn geplaatst .
Maar het licht niet meer aan jullie zeiden de monteurs
Inmiddels werd ons dan ook maar gezegd dat wij beide nieuwe telefoons moesten kopen onze telefoons zijn net 2 jaar oud en het zou dan toch wel echt vreemd zijn dat beide het niet doen.
Nou schets onze verbazing dat de pots die wij hebben die ondersteunen geen bellen via wifi { in ieder geval bij niet iPhone}
Wij hebben nu de oude Time capsule van apple weer geplaatst indien ik mijn telefoon daar mee verbind heb ik
alle minuut goed bereik via bellen met wifi.
Ondanks alle hulp hebben door heel veel lezen op dit forum zelf ontdekt dat de post de oorzaak zijn.
Graag contact met jullie hierover.
met vriendelijke groet,
Greet van der Veen
Ik loop en liep hierdoor zakelijk veel mis.