Alles wat jij moet weten over SmartWifi
Wat is SmartWifi precies?Ruim 2 miljoen klanten met een SmartWifi modem, voorheen de 'Connextbox', hebben automatisch een gratis software-update ontvangen van Ziggo. De nieuwe software maakt het modem...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste meneer/mevrouw,
Sinds gisteren heb ik mijn ziggo aansluiting geinstalleerd zonder problemen. Nu wil ik de pods installeren middels de smart wifi app op android. Zodra ik inlog op de app krijg ik het bericht:
'Alleen privegebruikers'. We hebben je een tijdje niet gezien. Sorry, maar je hebt geen toegang meer tot de SmartWifi app. je account is inactief of bestaat niet meer. Neem contact op... etc etc.
Wat doe ik verkeerd? Kunt u mij helpen?
Mvg,
Niels
Opgelost! Ga naar oplossing.
Daar zal het fout gaan, ik vermoed dat je in het oude Mijn Ziggo terecht komt als je nu inlogt in de SmartWifi app.
Heb je een nieuw Mijn Ziggo aangemaakt met je nieuwe klantnummer?
Heb je wel een actief Ziggo account?
Dan op je telefoon via je webbrowser eerst inloggen op je modem, en vervolgens je app openen.
Succes,
Bam
Is het al gelukt?
Zo nee, is de foutmelding met nieuwe Mijn Ziggo inlog gegevens of met oude van een eerder abonnement?
Beste Bert,
Ik heb in het verleden inderdaad ook een abonnement gehad, maar het email adres dat ik gebruik is volgens mij hetzelfde als toen.
Mvg,
Niels
Daar zal het fout gaan, ik vermoed dat je in het oude Mijn Ziggo terecht komt als je nu inlogt in de SmartWifi app.
Heb je een nieuw Mijn Ziggo aangemaakt met je nieuwe klantnummer?
Veel dank Bert!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Wat is SmartWifi precies?Ruim 2 miljoen klanten met een SmartWifi modem, voorheen de 'Connextbox', hebben automatisch een gratis software-update ontvangen van Ziggo. De nieuwe software maakt het modem...