Wij hebben al sinds Donderdag middag jongstleden geen internet meer.
Op Vrijdag geprobeerd de nieuwe next box met modem aan te sluiten.
Dit ging dus niet werken,.. uiteindelijk wel weer internet in werking gekregen.
Ivm werk verdere poging om de Next box in werking te krijgen moeten staken.
De Next box gekregen geen koppeling in dit gebeuren, hiervoor zou een monteur komen.
Uiteindelijk zaterdag aan het einde van de ochtend, deed de Next box het.
we hadden televisie.
Alleen was de pret van korte duur.
Rond 14;00 uur lag het internet er weer aten probeerde the next box software binnen te halen wat dus niet gaat zonder internet verbinding.
Om moedeloos van te worden.
er is geen storing volgens ziggo maar duidelijk toch wel een probleem bij het binnen laten van een netwerkverbinding.
van afstand is er van alles te doen richting de modem, maar het tot stand brengen van een internet verbinding is dan weer een ding.
Heb via onze oude (horizon) box dan wel weer televisie.
maar wat heb je eraan als je op Netflix wil of gewoon op internet wil surfen, echt drama.
We hebben wel recht op een monteur, maar wtf die kan pas a.s. Donderdag terecht.
en dit nadat je eerst ruim 1,5 uur in 2 dagen met een helpdeskmedewerker heb gesproken.
pfffff **bleep** ziggo kan nog wel een maand extra korting verwachten op onze nieuwe abonnement die nog in moet gaan, voor geleden schade en tijd in de afgelopen dagen.