1
Vraag
2
Reacties
dopper

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Oude modem weer gebruiken

Goedenavond,

Sinds een paar dagen heb ik de Mediabox Next in gebruik i.c.m. de Connect Box (Arris TG2492LG) in bridge met een Netgear router. Aangezien deze Connect Box de Puma 6 chipset gebruikt met de welbekende problemen (latency en jitter, wat gamen onmogelijk maakt), vroeg ik mij af of het mogelijk is het Ubee modem (EVW320B) dat hier nog ligt weer aan te sluiten?

Groet,

dopper
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Ik ben bang van niet omdat de Arris Connect Box op je adres geregistreerd staat. Maar je kan altijd even Contact opnemen en het vragen of dit mogelijk is.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Helaas is het niet mogelijk zonder tussenkomst je oude modem te activeren, dit zal Ziggo moeten doen, omdat de Arris Connect Box geschikt is met de Media Box Next.

Als je de Ubee aansluit, kan er problemen ( Niet gezegt) optreden met doorgifte van de Next.

Heb je niet een verzoek tot terugsturen gehad van de Ubee modem.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Houd er trouwens rekening mee dat de Next voor on demand en uitzending gemist, een internetstream gebruikt en dus ook invloed op je game pingtijden kan hebben.
dopper
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dave- wrote:
Helaas is het niet mogelijk zonder tussenkomst je oude modem te activeren, dit zal Ziggo moeten doen, omdat de Arris Connect Box geschikt is met de Media Box Next.

Als je de Ubee aansluit, kan er problemen ( Niet gezegt) optreden met doorgifte van de Next.

Heb je niet een verzoek tot terugsturen gehad van de Ubee modem.

Beste Dave,

Ik hoef het oude modem niet terug te sturen.

Kan de klantenservice het oude modem weer activeren voor mij?

Groet,

dopper
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Ik ben bang van niet omdat de Arris Connect Box op je adres geregistreerd staat. Maar je kan altijd even Contact opnemen en het vragen of dit mogelijk is.
dopper
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
De klantenservice heeft mij een ander modem aangeboden.

Bedankt voor je hulp!
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Fijn dat het is opgelost, dopper 🙂 Bedankt voor de terugkoppeling hier en mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je de Community te vinden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic