1
Vraag
2
Reacties
t.racke

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oude modem: Elke dag verbindingsproblemen

Beste Ziggo,

Elke dag heb ik problemen met het internet verbinding. Hij vindt verbinding niet, tv kijken gaat prima. Maar zowel interactie televisie als wifi doet het slecht tot niet.  Na 8 jaar denk ik dat modem op is. 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. 

 

Groet Tessa

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @t.racke en een warm welkom op de Community,

Wat ontzettend vervelend dat de internetverbinding op dit moment niet werkt zoals het hoort! Het is dan ook goed dat je d.m.v. dit topic even aan de bel trekt. Ik heb even een blik geworpen op het signaal en dat ziet er verder prima uit. Ik verwacht dan ook niet dat hier het probleem zit. Mijn verdenkingen gaan in de eerste plaats uit naar het inmiddels al verouderde type modem (Cisco3925). Ik stuur kosteloos een nieuw SmartWifi modem op ter vervanging van het Cisco modem. Binnen 2 a 3 werkdagen ontvang je het nieuwe modem met de pakketdienst van Post NL in huis. Daarnaast stuur ik met de brievenpost nog een setje met nieuwe aansluitmaterialen op. Het oude modem hoeft niet retour en mag je inleveren bij de milieustraat in jouw gemeente. 

Mocht je ook na het installeren van het nieuwe modem nog problemen ervaren laat het dan even weten via dit topic, dan helpen wij je direct verder. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @t.racke 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde.

Welk modem heb je precies?

t.racke
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Wim, 

Bedankt voor je reactie. Ik heb Samsung SMT-C7140. Het is frustrerend dat hij elke dag slechter doet. 

 

Groet Tessa

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

Dat is de TV-decoder (ook een vrij oud type overigens), niet het modem.

 

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen volgens deze instructies?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @t.racke en een warm welkom op de Community,

Wat ontzettend vervelend dat de internetverbinding op dit moment niet werkt zoals het hoort! Het is dan ook goed dat je d.m.v. dit topic even aan de bel trekt. Ik heb even een blik geworpen op het signaal en dat ziet er verder prima uit. Ik verwacht dan ook niet dat hier het probleem zit. Mijn verdenkingen gaan in de eerste plaats uit naar het inmiddels al verouderde type modem (Cisco3925). Ik stuur kosteloos een nieuw SmartWifi modem op ter vervanging van het Cisco modem. Binnen 2 a 3 werkdagen ontvang je het nieuwe modem met de pakketdienst van Post NL in huis. Daarnaast stuur ik met de brievenpost nog een setje met nieuwe aansluitmaterialen op. Het oude modem hoeft niet retour en mag je inleveren bij de milieustraat in jouw gemeente. 

Mocht je ook na het installeren van het nieuwe modem nog problemen ervaren laat het dan even weten via dit topic, dan helpen wij je direct verder. 

t.racke
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedeavond. 

Super bedankt voor de reactie. Ik wacht nieuwe modem af. Super netjes. 

Bedankt. 

Groet Tesaa

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@t.racke Top! We wachten jouw bevindingen dan even af.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic