1
Vraag
2
Reacties
Ihih

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ophangbeugel voor de connectbox arris

Hallo, ik ben met een complete renovatie bezig thuis, bijna klaar en zou graag mijn modem connectbox willen ophanen dmv van de bijbehorende beugel. Die kan ik niet meer terugvinden. Mag ik er 1?

 

Gr

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag @Ihih en een warm welkop op de Community,

Goed dat je dit forum gevonden hebt! Ik begrijp uit je bericht dat je geen ophangbeugel meer hebt voor het SmartWifi modem (model: Compal Connectbox Type:CH7465LG-ZG). Er komt z.s.m. kosteloos een ophangbeugel jouw kant op. Laat maar weten of het gelukt is met het ophangen en installeren van het modem. Nog een fijne voortzetting van je weekend gewenst en succes met de renovatie! 😉
 

 


 

Bekijk in context

13 Reacties 13
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @Ihih ,

Heb je een connectbox of een connectbox giga?

Als een moderator aan dit topic toekomt kan die het voor je opsturen.

Ihih
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dit is wat ik heb excuus: Merk: Compal Type:CH7465LG-ZG

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Ihih 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens (net als u) ook gewoon klant ben. Een moderator komt binnen ¹afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen.

¹Afzienbare tijd is een rekbaar begrip en kan dus óók na het weekend worden.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag @Ihih en een warm welkop op de Community,

Goed dat je dit forum gevonden hebt! Ik begrijp uit je bericht dat je geen ophangbeugel meer hebt voor het SmartWifi modem (model: Compal Connectbox Type:CH7465LG-ZG). Er komt z.s.m. kosteloos een ophangbeugel jouw kant op. Laat maar weten of het gelukt is met het ophangen en installeren van het modem. Nog een fijne voortzetting van je weekend gewenst en succes met de renovatie! 😉
 

 


 

Ihih
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dankjewel Paul,

 

Zodra ik klaar ben laat ik het zeker weten!

 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Goedemorgen @Ihih , allereerst de beste wensen voor 2023. Het is alweer een tijdje stil in dit topic. Ik ga er vanuit dat het inmiddels is gelukt met het ophangen en installeren van je modem met de beugel.
 

Mocht je toch nog aanvullende vragen hebben, laat het dan gerust weten.

Sanclau

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemiddag, wij zijn onlangs verhuisd en de modem heeft tot nu toe een plekje in een kast. Helaas is daardoor de wifi zwak. Enige andere oplossing is ophangen. Is hier een beugel voor te krijgen? Ik denk dat we de Arras modem hebben (productcode TG3492LG-ZG).

 

Zo ja dan zou ik er graag 1 ontvangen.

 

groet

Claudia

Karel.

Level 16
  • 1832Posts
  • 222Oplossingen
  • 1195Likes

@Sanclau  schreef:

Goedemiddag, wij zijn onlangs verhuisd en de modem heeft tot nu toe een plekje in een kast. Helaas is daardoor de wifi zwak. Enige andere oplossing is ophangen. Is hier een beugel voor te krijgen? Ik denk dat we de Arras modem hebben (productcode TG3492LG-ZG).

 

Zo ja dan zou ik er graag 1 ontvangen.

 

groet

Claudia


Hallo,

Op https://randapparatuur.ziggo.nl/randapparatuur even naar beneden scrollen kan je zelf bestellen kost 0 euro.

Sanclau

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Top! Ik hoop dat de Arras hier ook op past. We gaan het zien 😅 Dank voor je reactie in ieder geval!

Gio2903

Level 17
  • 3124Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

een moderator zal een ophangbeugel voor de arris giga moeten versturen. deze staat namelijk niet in de webshop. @tobiastheebe kun jij die inlichten?

8-3.jpg

 

dit is namelijk de beugel die je nodig hebt 🙂

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15501Likes

@Sanclau Ik heb zojuist de moderators ingelicht en aangegeven dat een ophangbeugel voor de Connectbox Giga (TG3492) gewenst is.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Sanclau Super dat je dit forum gevonden hebt! Ik heb op jouw verzoek kosteloos een Ophangbeugel voor de Connectbox Giga (TG3492) aangevraagd. Binnen 2 a 3 werkdagen ontvang je de ophangbeugel per post. Het ordernummer is 405596581. Deel maar een foto op het moment dat je het modem hebt hangen op de opgestuurd beugel 😉

Sanclau

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Fijn, dank je wel Paul!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic