Ik gooi de handdoek in de ring. De enigste oplossing is een monteur laten komen waarvan de kosten voor mijn rekening zijn, want alles klopt zegt Ziggo. Juiste modem, alles werkt............
Vreemd dat ineens mijn Deco netwerk niet meer werkt na de zoveelste "werkzaamheden" van Ziggo.
Elke keer na de "werkzaamheden" moest ik mijn Deco netwerk weer opnieuw instellen. Dit ging steeds moeizamer tot ze twee weken geleden helemaal niet meer verbinding kunnen maken met het netwerk. Dan denk je nog, oké, ik heb ze al even, dus probeer je de nieuwe Deco's van Ziggo en dan heb je hetzelfde probleem.
Met een losse kabel van meterkast naar de woonkamer op de eerste verdieping kan ik wel afkijken van de mediabox maar sluit ik deze aan op de PC in de woonkamer, dan kan ik geen pagina's van het internet laden?
Ik kan wel foto's sturen van de aansluiting en instellingen......maar ik heb niks veranderd. Ook zit ik met de telefoon in de meterkast bijna in het modem, ik kan wel wel via Messenger videobellen, maar voor WhatsApp is er geen verbinding? Schiet mij maar lek........ik snap het niet meer...............