1
Vraag
2
Reacties
jaimederks

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Na 4 weken nog steeds geen stabiel Internet

Ziggo,

 

Waarom is het niet mogelijk voor Ziggo om mij te kunnen vertellen wanneer de kabelreparatie wordt uitgevoerd.

4 weken nadat de monteur constateert dat de kabel moet worden vervangen en 10 tal keren bellen is er nog steeds geen duidelijkheid wanneer mijn storing wordt opgelost.

 

Waarschijnlijk is de kabel schade ontstaan na het leggen van glasvezel in de straat, misschien is dit een manier voor de internet aanbieder via glasvezel om wat klanten van Ziggo over te nemen.

Tot nu toe (meer dan 20 jaar) altijd een tevreden klant geweest van Ziggo, jammer dat een willekeurige partij die graafwerkzaamheden uitvoert dit probleem kan veroorzaken en Ziggo dit niet snel kan oplossen!

 

Wie o wie gaat mij snel helpen!!!!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Dankjewel! Ik heb de gegevens erbij gepakt en ik zie dat het inderdaad wel heel erg lang duurt 😞 Dit heeft er mee te maken dat de gehele kabel vervangen moet worden. Hiervoor is een vergunning nodig. Daarom duurt het heel lang. Heb je al contact opgenomen met TeleZuid? Zij zijn de aannemer die dit in orde gaan maken.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zij kunnen dieper in de systemen kijken en je hebt hier een vast aanspreekpunt.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Goedemorgen @jaimederks! Welkom op de Ziggo Community 🙂 

Jeetje zeg.. Wat onwijs jammer dat het zo super lang duurt voordat het probleem verholpen is. Ik help je graag verder met het uitzoeken hiervan. Kun je nog even je huisnummer toevoegen in je Community profiel, deze ontbreekt nu nog.

jaimederks
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb ik net gedaan.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Dankjewel! Ik heb de gegevens erbij gepakt en ik zie dat het inderdaad wel heel erg lang duurt 😞 Dit heeft er mee te maken dat de gehele kabel vervangen moet worden. Hiervoor is een vergunning nodig. Daarom duurt het heel lang. Heb je al contact opgenomen met TeleZuid? Zij zijn de aannemer die dit in orde gaan maken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @jaimederks
Ik zie dat de kabel een tijdje geleden is vervangen! Hoe gaat het momenteel 🙂

jaimederks
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Alles werkt weer als een zonnetje, de maanden dat ik geen stabiel internet had worden vergoed!

Ziggo is weer een tevreden klant rijker! 😀

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Woehoe @jaimederks. Wat een fijne terugkoppeling! Ontzettend blij dat je weer ongestoord het world wide web op kunt en alles netjes is afgehandeld. Mocht er in de toekomst iets zijn, dan weet je ons te vinden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic