Ik heb modem vandaag aangesloten alles is juiste manier aangesloten, heb probleem met rood status led knippert constant is deze te oplossing van veraf of moet een monteur langskomen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het AOP is een TRAS-1000, dit type is verouderd en aan vervanging toe. Een monteur vervangt deze kosteloos door een TRISZ-DG300 of FISO-X11. De splitter is overbodig, je kunt het modem direct op het AOP aangesloten laten met de IEC/F-kabel groen/rood.
DS scanning geeft aan dat geen signaal aanwezig is op het AOP, zoals verwacht. Je kunt een monteursafspraak aanvragen via de chat.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je een nieuwe klant of verhuisd bent, dan is waarschijnlijk de huisaansluitkabel nog niet aangesloten in de EV (straatkast), een monteursafspraak is noodzakelijk om dat op te lossen. Om andere mogelijke oorzaken binnenshuis uit te sluiten:
Het AOP is een TRAS-1000, dit type is verouderd en aan vervanging toe. Een monteur vervangt deze kosteloos door een TRISZ-DG300 of FISO-X11. De splitter is overbodig, je kunt het modem direct op het AOP aangesloten laten met de IEC/F-kabel groen/rood.
DS scanning geeft aan dat geen signaal aanwezig is op het AOP, zoals verwacht. Je kunt een monteursafspraak aanvragen via de chat.
Beste, bedankt voor u reactie, had al vermoeden dat monteur langs moet komen heb afspraak gemaakt. Fijne dat toegewenst!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.