alexn2222
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Modem graag in Bridge Mode

Ik zou graag mijn modem in Bridge mode willen hebben - via aanmeld formulier op Ziggo lijkt dit niet te werken,

 

Groeten,

 

Alex

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 693Posts
  • 68Oplossingen
  • 162Likes

@alexn2222 Super, hij staat in Brigde modus. 

 

 

Geniet van je weekend! 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49106Posts
  • 3010Oplossingen
  • 10945Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info


Wil je sneller contact met Ziggo?

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
Https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly 

martijnslippens
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb deze ervaring spijtig genoeg ook. Al 2 keer het formulier in gevuld (3 weken tussen de 2 keer)

Wel bevestigt dat het formulier is aangekomen, maar verder geen (re)actie.

Op de chat blijf ik hangen in de que lijkt het, al 45 minuten staat er dat er iemand toegewezen moet worden.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49106Posts
  • 3010Oplossingen
  • 10945Likes

@martijnslippens Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Mogelijk vandaag nog.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

martijnslippens
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Is inmiddels opgelost via de chat

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1374Posts
  • 130Oplossingen
  • 200Likes

Hi @alexn2222! Welkom op de Ziggo Community

Ik zie dat je modem inderdaad nog niet in bridge modus staat. Zal ik dit nu in orde maken? Of komt dit nu niet gelegen? 

alexn2222
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja prima! Elke moment is goed,

 

Met een vriendelijke groet,

 

Alex

alexn2222
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

 

 

Ja prima! Elke moment is goed,

 

Met een vriendelijke groet,

 

Alex

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 693Posts
  • 68Oplossingen
  • 162Likes

@alexn2222 Super, hij staat in Brigde modus. 

 

 

Geniet van je weekend! 

Bekijk in context

Uitgelicht topic