1
Vraag
2
Reacties
Rick v Lenthe

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet inloggen op router. Geeft aan dat gebruikersnaam en ww niet kloppen.

Ik wil de router instellingen veranderen. Voor ps4. Nat type 3 omzetten naar type 2. Bij het invoeren van Ip adres in de adresbalk. Vervolgens vraagt hij om Gebruikersnaam en wachtwoord. Dat zou moeten zijn: ziggo en vervolgens wachtwoord; draadloos. Maar geeft aan dat dat onjuist is. Heb deze nooit veranderd. Hoe kan dit, en wat kan ik doen. Gaat om het type router TC7210.Z

 

Groet Rick. 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

30 sec de spanning van de TC af zou kunnen helpen, maar dat probeerde je waarschijnlijk al.

Geen geluk? Dan zit er niets anders op een Factory Reset te doen.

https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/hoe-zet-ik-mijn-modem-terug-naar-de-fabrieksinstel...

De TC7210 staat er niet bij maar het komt op hetzelfde neer als de TC7200. en andere Ziggo kastjes.

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

30 sec de spanning van de TC af zou kunnen helpen, maar dat probeerde je waarschijnlijk al.

Geen geluk? Dan zit er niets anders op een Factory Reset te doen.

https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/hoe-zet-ik-mijn-modem-terug-naar-de-fabrieksinstel...

De TC7210 staat er niet bij maar het komt op hetzelfde neer als de TC7200. en andere Ziggo kastjes.

 

Rick v Lenthe
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hey bedankt voor de reactie. Ik had dat al gedaan. Ziggo gaf 10 seconden aan. Maar was toch wel iets meer. Bedankt het is gelukt. 

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Het is altijd ff pielen met zo’n Reset knopje. Prima gadaan zo!

Het zal wel weer goed blijven lopen. Het waarom blijft in de mist.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic