Beste lezer,
Hopelijk kunt u mij verder helpen, zou nl zelf niet meer weten wat ik nog kan doen.
Mijn naam is: Remmelt
Ziggo klant, alles in één pakket. Modem: Ziggo Connect Box en Internetradio: Imperial Dabman i205
Sinds de aanschaf deze zomer van een internetradio en heb ik alleen maar ellende ermee gehad,
Had eerst een internet radio van het merk Dabman,( Imperial Dabman i450 Zwart Internetradio) deze deed het eerst goed maar naar een paar weken plotsklaps geen verbinding meer. Zowel bekabelt als wifi kreeg ik deze radio niet meer aan de gang.
We hebben een monteur over de vloer gehad ivm een eerder issue.
Monteur vertelde mij dat er bij ons verder niets mis was met wat Ziggo had aangelegd. Hij vertelde dat het aan de internetradio zou moeten liggen. Dit verbaasde mij, toch heb ik zijn raad opgevolgd en heb mijn internetradio ingeruild voor een: Imperial Dabman i205. Deze heeft het ongeveer 6 weken gedaan en wederom het zelfde probleem.
Heb van alles geprobeerd:
Modem reset, zowel met tuimelschakelaar als met een paperclip in het kleine gaatje.
Radio naar de fabrieksinstellingen.
Alle kabels uit het modem gehaald en alleen de radiokabel erin
De radio geeft in de display geen mac-adres of Ip adres aan. Dus het modem ziet hem niet.
Ik krijg een vermoeden dat er een instelling in het modem gewijzigd moet worden.
Wie o wie kan mij helpen. Wat mij betreft mag u mij ook bellen, dan geeft ik u wel mijn 06 nr. Dat praat wat makkelijker.
Wie maakt mij blij?