kanTineke

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Internet werkt niet meer na kortsluiting.

We hebben door de storm kortsluiting gehad, dit is gelukkig opgelost. Maar nu wil mijn modem niet meer opstarten 

Wifi werkt maar internet lampjes blijven rood knipperen dan weer groen knipperen maar lijkt niet door te starten 

Coax inmiddels vervangen maar nu 🙄 weet ik het niet meer en Ziggo bellen doet t nu niet. Wie kan me helpen?

13 Reacties 13
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Staat er een storing vermeld op status pagina? Het kan vooral bij drukte, wel even duren voordat deze bijgewerkt is.

 

Er kan bij extreem weer ook een wijkkast o.i.d. uitgevallen zijn.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Heb je resetknop achterop al 30 seconden ingedrukt gehouden?

Geen resultaat, dan kan een Ziggo moderator morgen een nieuwe opsturen.

Laat hier het resultaat weten.

kanTineke
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

De rest van de wijk heeft nog internet dus dat is het niet denk ik 

kanTineke
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inmiddels anderhalf uur aan het wachten, ga ik dan nu gewoon reset?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dat lijkt het enige wat nog overblijft.

kanTineke
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ook dit heeft niet geholpen. Net geprobeerd de splitter er tussen uit te halen. We gebruiken alleen internet, hebben geen tv dus bedacht me die splitter hoeft ook niet .... Maar ben bang dat dit ook geen verschil gaat maken. Mensen wat een ellende geen wifi 😂

jansmarcel

Level 16
  • 1410Posts
  • 68Oplossingen
  • 697Likes

@kanTineke  Heb je digitale TV van ziggo? En doet dit het wel gewoon? Als deze het ook niet doet dan is de kans erg groot dat er bij jullie thuis, ondanks dat de rest van de straat wel internet heeft, een (ver)storing is.


Edit: ik had het bericht niet gezien dat er geen tv beschikbaar is.

kanTineke
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

We hebben alleen internet 😉 kijk geen tv alleen streamingsdiensten 😅

jansmarcel

Level 16
  • 1410Posts
  • 68Oplossingen
  • 697Likes

@kanTineke  Ik zit nog vast in het verleden blijkbaar... op de helpdesk als de tv het niet deed vroegen we of het internet werkte en werd de internet modem uitgelezen of om gekeerd. Op die manier kon er toch iets over een eventueel signaal gezegd worden.

kanTineke
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb in een ver verleden op de helpdesk gewerkt , maar 😅 kom er ook niet uit 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Morgen komt een Ziggo moderator hier langs in dit topic.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19172Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

Goedemorgen @kantinek en een warm welkom op de Community,

Wat onzettend balen dat het modem niet meer online komt sinds je last hebt gehad van kortsluiting! Het is daarom goed dat je d.m.v. dit topic even aan de bel trekt! Ik zie inderdaad dat jouw modem momenteel geen connectie meer maakt met ons netwerk. Mogelijk heeft het modem een knal gekregen v.d. spanningspiek. Je hebt zelf zo te lezen alle belangrijke zaken al nagelopen. Het lijkt mij goed dat er een monteur langskomt. Die kan het modem vervangen en controleren wat er mis is met het signaal. Inmiddels zie ik dat je al contact hebt gehad met mijn collega en er is al een afspraak met een storingsmonteur ingepland op maandag 23 mei 2022 tussen 8 en 13 uur. 

Als je een Vodafone mobiel abonnement hebt kan ik jou ter overbrugging gratis Wifi-back up aanbieden. Zo kun je toch internetten via jouw mobiele telefoon als Hotspot tot het monteursbezoek. Laat maar weten of ik dit voor je moet regelen. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19172Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

@kanTineke We zijn heel erg benieuwd of alles naar wens werkt sinds het monteursbezoek van 23 mei 2022. Laat je het weten? Als wij je nog ergens mee kunnen helpen, staan we hier graag voor je klaar. 

Uitgelicht topic