1
Vraag
2
Reacties
carlito0000000

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Intern IP-adres wijzigen Sagemcom modem

1e paasdag alles dicht modem maar is wisselen, tot mijn verbazing is het intern adres niet te wijzigen, in ons kantoor functioneert niets meer. begrijp dat er een hack gedaan moet worden????, te gek voor woorden dit, ben jaren lang klant, duurste abonnement genomen, blijkt dat ik al jaren veel te veel betaal voor lage snelheid, toch laten overhalen om te blijven en dit is het resultaat, zwaar onder de maat.

 

Hoop op snelle oplossing anders gaat t zaakje retour

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @carlito0000000, welkom hier!

Bij deze heb ik het verzoek doorgezet om 192.168.3.0/24 toe te voegen als subnet aan je modem. Dit verzoek is binnen 2/3 werkdagen altijd verwerkt. Zodra de aanpassing is verwerkt kun je na een reset van je modem de gewenste aanpassingen instellen in je modem

Bekijk in context

10 Reacties 10
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

In de standaardconfiguratie zijn alleen 192.168.178.0/24 en 192.168.0.0/24 beschikbaar, een andere /24 binnen 192.168.0.0/16 of 172.16.0.0/12 kan door de afdeling InHome Engineering worden vrijgegeven. Dit is geen 'hack' maar een configuratiewijziging. Welk subnet wens je te gebruiken?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@carlito0000000 Heb je een Ziggo Zakelijk of een Ziggo consumenten abonnement?

carlito0000000
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

192.168.3.0 

carlito0000000
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

zakelijk

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Misschien kan een moderator je verzoek doorsturen naar InHome Engineering, anders zul je contact moeten opnemen met de klantenservice van Ziggo Zakelijk.

carlito0000000
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

tnx, laten we t hopen, fijne pasen lig 

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Stuur het nieuwe modem i.i.g. niet retour, dit kan een beëindiging van het abonnement veroorzaken.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@carlito0000000 Laat hier even weten hoe het verdere verloop is en of je contact hebt gehad met Ziggo Zakelijk.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @carlito0000000, welkom hier!

Bij deze heb ik het verzoek doorgezet om 192.168.3.0/24 toe te voegen als subnet aan je modem. Dit verzoek is binnen 2/3 werkdagen altijd verwerkt. Zodra de aanpassing is verwerkt kun je na een reset van je modem de gewenste aanpassingen instellen in je modem

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@carlito0000000 Even een seintje vanaf deze kant. Het verzoek is verwerkt. Na een herstart van je modem kun je de gewenste instellingen doorvoeren in jouw modem.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic