Lindsey1
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Installatie Wifipods lukt niet en pods niet zichtbaar in de app

Hoi, 

Ik heb de wifipods binnen gekregen en nu heb ik de installatie voltooid en zag de pods ook terug in scherm van ‘mijn netwerk’ in de app. 

De pods deden het na installatie echter niet goed en kreeg vervolgens bij beiden een melding dat de pod niet gevonden kon worden. Hierbij kreeg ik de optie om de pod te verwijderen. Ik heb dit gedaan met de gedachte dat ik de pods vervolgens opnieuw kon installeren. 

Vervolgens wilde ik de pods opnieuw installeren, maar loop ik vast bij de barcode. Als ik de barcode opgeef dan wordt aangegeven dat de pod al is geïnstalleerd en dat die in het stopcontact moet worden gestopt zodat die wordt gevonden. Meerdere malen geprobeerd maar ik krijg geen pods zichtbaar in mijn netwerk en lampje blijft knipperen. 

Heb een reset van mijn modem uitgevoerd in de hoop dat alles gereset zou worden, maar ik blijf hetzelfde probleem houden. Mijn scherm blijft dus aangeven dat ik nog 2 pods moet installeren maar vervolgens kom k niet verder in het installatieproces. 

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn pods opnieuw worden geïnstalleerd en weer zichtbaar worden in mijn overzicht? 

Alvast bedankt voor de hulp! 

Groetjes, Lindsey 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47613Posts
  • 2879Oplossingen
  • 10488Likes

Hoi Lindsey, als je de pods hebt geïnstalleerd, dan blijven ze geïnstalleerd / gekoppeld aan het modem.

De app wil nog wel eens de kluts kwijt zijn.

Haal het modem en de pods van de stroom, na 30 seconden of langer, het modem weer op de stroom en als die volledig is opgestart, de pods in de stroom.

Het kan tot 15 minuten duren voor alles goed gevonden is en start dan de app.

Het kan tot een uur duren totdat en hogere snelheid is bereikt via de pods.

Na 24 uur zou het hele mesh netwerk de mogelijke snelheid moeten hebben.

Laat hier weten of het gelukt is, zo niet dan kan Ziggo met je meekijken.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47613Posts
  • 2879Oplossingen
  • 10488Likes

Hoi Lindsey, als je de pods hebt geïnstalleerd, dan blijven ze geïnstalleerd / gekoppeld aan het modem.

De app wil nog wel eens de kluts kwijt zijn.

Haal het modem en de pods van de stroom, na 30 seconden of langer, het modem weer op de stroom en als die volledig is opgestart, de pods in de stroom.

Het kan tot 15 minuten duren voor alles goed gevonden is en start dan de app.

Het kan tot een uur duren totdat en hogere snelheid is bereikt via de pods.

Na 24 uur zou het hele mesh netwerk de mogelijke snelheid moeten hebben.

Laat hier weten of het gelukt is, zo niet dan kan Ziggo met je meekijken.

Bekijk in context

Lindsey1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Bert, 

Bedankt voor je snelle reactie en uitleg! Alles werkt inmiddels :). 

Gr. Lindsey 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47613Posts
  • 2879Oplossingen
  • 10488Likes

TOP, veel internetsucces gewenst.🙂

Uitgelicht topic