1
Vraag
2
Reacties
kattenvrouwtje1

Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Inloggen modem lukt niet

Wie kan mij helpen. Ik heb van het ziekenhuis een kastje gekregen dat hun willen uitlezen. In januari heb ik telefonisch mijn modem naar de fabrieksinstellingen laten veranderen. Ik krijg met deze gegevens het kastje niet aangesloten op mijn wifi. Ik heb verschillende wachtwoorden gebruikt, maar geen 1 doet het. Dus kan ik niet meer inloggen op mijn modem volgens de klantenservice.

 

Wie kan mij op korte termijn helpen hiermee?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
kattenvrouwtje1
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Beste, Na 3 keer resetten is het mij eindelijk gelukt. Ook kon ik nu het medische kastje aansluiten op mijn wifi. Heel erg bedankt voor jullie hulp. 

Bekijk in context

10 Reacties 10
BvanWijk

Level 13
  • 841Posts
  • 10Oplossingen
  • 101Likes

Help een ‘harde’ reset van het modem ook niet? 10 sec indrukken dan word het modem weer terug gezet naar de fabrieksinstellingen... 

Je kunt het modem resetten doormiddel het knopje in te drukken op de achterkant van het modem

kattenvrouwtje1
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Nee dit heb ik al meerdere keren geprobeerd. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Welkom@kattenvrouwtje1983  op de Ziggo Community

 

Een klant helpt klant forum waarin we elkaar helpen en proberen het samen op te lossen.

Als eerste vraag, wat voor modem heeft u van Ziggo.

En Onder op het Modem staat meestal de Login en Password of Pincode, in Oud Ziggo gebied dient de login veranderd te worden, in oud UPC gebied, kan je inloggen met de Pincode die op het modem staat.

 

Misschien helpt dit, anders zie ik uw bericht hier in dit topic graag.

kattenvrouwtje1
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb een connect box van Ziggo. Ik heb het probleem proberen op te lossen met de klantenservice en technische dienst. Dit heeft echter niet gewerkt en zij hebben mij hierheen verwezen. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

De Connect Box heeft 2 varianten, de Connectbox Arris TG2492LG-ZG en de Connect Box van Compal CH7465LG-ZG

 

Als je 30 seconde de Pin indrukt met een sateprikker of iets anders dan gaat ie naar Fabrieks herstel en kan je de password/Pincode aan de onderkant gebruiken om hem in te stellen.

Via deze stappen plan Connect Box Instellen kan je dan gebruiken om hem naar wens stap voor stap in te stellen.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Ik heb het topic ook even aan de moderators doorgezet voor als u er niet uitkomt. Kunt u in uw profiel rechtsboven de pagina  even op de foto klikken dan bij Instellingen de Postcode en Huisnummer vermelden. Dit is alleen zichtbaar voor u zelf en moderators. Leden van de Community zien dit niet.

Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes

Hoi @kattenvrouwtje1983, welkom hier!

Er gaat dus iets niet helemaal lekker zo te lezen. Of de reset wordt niet gepakt, of er gaat iets anders niet goed. Wanneer je groen licht geeft dan reset ik je modem vanaf hier. Daarna kan je inloggen op het modem met de gegevens die op het stickertje onderop je modem staan. Mocht je dit pas na 17.00 uur lezen, dan wil je ik je vragen even contact op te nemen met de helpdesk. Zij kunnen het ook van afstand. 

kattenvrouwtje1
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Beste, Na 3 keer resetten is het mij eindelijk gelukt. Ook kon ik nu het medische kastje aansluiten op mijn wifi. Heel erg bedankt voor jullie hulp. 

Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes

Wat fijn, @kattenvrouwtje1983! Goed om te lezen dat het uiteindelijk is gelukt :--)

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Heel graag gedaan en blij dat Medisch ook gelukt is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic