< Stappenplan instellen e-mail >
bij aanschaf van nieuwe laptop graag de ziggo mail op outlook account aanbrengen maar wil niet slagen. instellingen volgens imap..... maar heb ook een vodafone account, moeten deze gegevens eerst worden gekoppeld.? ook dit wil niet echt slagen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit zijn de ziggo instellingen > klik <
In outlook account toevoegen .
daar je mail adres ingeven en het ww wat daar bij hoort.
Dat zou voldoende moeten zijn.
Wat wil je gaan gebruiken imap of pop.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit zijn de ziggo instellingen > klik <
In outlook account toevoegen .
daar je mail adres ingeven en het ww wat daar bij hoort.
Dat zou voldoende moeten zijn.
Wat wil je gaan gebruiken imap of pop.
@puppie Je hebt het juiste antwoord al gegeven🙂, in de 2e zin staat als eerste: imap
en dan is alleen een emailadres en wachtwoord voldoende voor outlook, de rest van de instellingen krijgt Outlook van de Ziggo mailservers.
Ter algemene info: Voor POP zijn wel handmatige instellingen nodig in Outlook.
Ik ben al dagen aan het proberen om mijn ziggo E- mail adres toe te voegen aan outlook maar het lukt mij niet.
op een gegeven moment word er om een app-wachtwoord gevraagd.
wie kan mij helpen.
groetjes.
ik heb outlook voor w11.
Ik heb nog geen idee hoe dit op te lossen.
Hopelijk komt er snel iemand voorbij dit hier meer van weet.
@Marco In Windows is een nieuwe Windows Mail (new) actief bij iedereen, de oude uit je link is bij iedereen in Windows afgeschakeld en de nieuwe moet gebruikt worden.
Mogelijk kunnen jullie een nieuw stappenplan maken voor deze 2 verschillende instellingen pagina's?
E-mail instellen | Klantenservice | Ziggo (IMAP)
E-mailinstellingen wijzigen | Klantenservice | Ziggo (IMAP en POP)
Het klopt inderdaad dat niet altijd de meest nieuwe programma's in deze lijst staan, maar de instellingen zijn vaak wel hetzelfde.
IMAP-instellingen
Voor Outlook - Office en Outlook voor Windows (new) hoef je geen instellingen in te vullen als je IMAP gebruikt, dat werkt fouten en verkeerde instellingen in de hand.
Voor alle Outlook versies hoef je alleen het emailadres in te vullen en het wachtwoord, de rest krijgt Outlook van de Ziggo mailservers.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.